Disqus Shortname

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΠΛΑΣΤΑ ΦΕΚ : ΠΕΡΙ ΑΠΟΔΟΣΕΩΣ ΤΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ ΤΟ 1944

 

ΠΛΑΣΤΑ ΦΕΚ ΥΠΕΡ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΗΣ IΣΡΑΗΛΙΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ TO 1944


ΣΥΝΤΟΜΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ

 Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΡΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΣΤΙΣ 27 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1941 ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΣΤΙΣ 12 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1944.

 Η ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΧΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΩΝ, (ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ, ΙΤΑΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΩΝ), ΑΡΧΙΣΕ ΣΤΙΣ 17 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1941 ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 3 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 1944.

ΣΤΙΣ 25 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1941 Ο «ΒΑΣΙΛΙΑΣ» ΓΕΩΡΓΙΟΣ Β΄ ΚΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΕΒΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ, (Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΧΘΗΚΕ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΣΤΙΣ 20 ΜΑΪΟΥ 1941).

ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΤΗΣ 24ΗΣ ΜΑΪΟΥ 1941Ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ Β΄ ΚΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΦΥΓΑΔΕΥΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ ΚΑΙΡΟ.

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΟΧΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΡΕΙΣ (3ΚΑΤΟΧΙΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΔΩΣΙΛΟΓΕΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ «ΔΩΣΟΥΝ ΛΟΓΟ», ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ). ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΚΑΤΟΧΙΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΗΤΑΝ:


1Η ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΣΟΛΑΚΟΓΛΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1941 ΕΩΣ ΤΙΣ 2 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 1942

2Η ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΛΟΓΟΘΕΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ 2 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 1942 ΕΩΣ ΤΙΣ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1942

3Η ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΙΩΑΝΝΗ ΡΑΛΛΗ ΑΠΟ ΤΙΣ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1944 ΕΩΣ ΤΙΣ 12 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1944

ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΡΙΖΕΣ ΤΩΝ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΣΟΛΑΚΟΓΛΟΥ ΚΑΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΛΟΓΟΘΕΤΟΠΟΥΛΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΑΠΟ «ΑΡΧΟΝΤΙΚΕΣ  - ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ», ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΛΟΓΕΙ ΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ, ΑΦΟΥ ΕΠΙ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗΣ ΔΥΝΑΣΤΕΙΑΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΓΕΝΟΣ ΕΙΧΑΝ ΣΚΛΑΒΩΘΕΙ ΕΠΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΕΤΙΕΣ ΚΑΙ ΒΙΩΝΑΝ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΩΞΗ.

ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΡΙΖΕΣ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΡΑΛΛΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΦΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΡΑΟΥΛ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΡΜΑΝΔΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ.

ΟΙ ΕΞΟΡΙΣΤΕΣ «ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ» ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΔΙΟΡΙΖΟΤΑΝ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΒΟΥΛΗ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΟ Β’ ΣΤΟ ΚΑΙΡΟ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ. ΕΤΣΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΟΙ ΕΞΗΣ ΤΡΕΙΣ (3) «ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ» ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ:

1Η ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΤΣΟΥΔΕΡΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ 29 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1941 ΕΩΣ ΤΙΣ 13 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1944

2Η ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΟΦΟΚΛΗ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ 13 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1944 ΕΩΣ ΤΙΣ 26 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1944

3Η ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ 26 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1944 ΕΩΣ ΤΙΣ 3 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 1945

ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΘΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ ΣΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΕΞΟΡΙΣΤΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΧΗΜΑΤΙΣΤΗΚΑΝ ΣΤΟ ΚΑΙΡΟ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑΔΕΝ ΑΝΗΚΑΝ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΕΝΟΣ!

ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΟΙ ΕΞΟΡΙΣΤΕΣ «ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ» ΣΤΟ ΚΑΙΡΟ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΟΧΙΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΕΙΧΑΝ ΗΓΕΣΙΕΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ!     

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ 31 ΜΑΡΤΙΟΥ 1946, ΕΝΩ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΤΙΣ 9 ΙΟΥΝΙΟΥ ΤΟΥ 1935, ΟΜΩΣ OYTE ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΑΥΤΕΣ ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΘΗΚΕ Η ΒΟΥΛΗ ΣΕ ΣΩΜΑ.

ΣΥΝΤΟΜΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗΣ ΤΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ

ΑΠΟ ΤΗΝ 8Η ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 1943 ΝΑΖΙΣΤΙΚΟ ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΛΟΧΑΓΟΥΣ ΤΩΝ ΕΣ ΕΣ,  ΕΙΧΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΔΙΩΞΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ  ΙΣΡΑΗΛΙΤΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ. ΜΕΤΑ ΤΗΝ 1Η ΜΑΡΤΙΟΥ 1943 ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΣΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΟΙ ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΩΣ ΤΗΝ 15Η ΙΟΥΛΙΟΥ 1943 ΕΙΧΕ ΕΚΤΟΠΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑΛΕΙ ΤΟ 95% ΤΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΤΩΝ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣΕΠΙΤΑΣΣΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΟΙΚΙΕΣ ΤΟΥΣ.   

ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΤΟ 1920 ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ 2456/1920, (ΦΕΚ Α, ΑΡ. 173/2 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 1920) ΚΑΙ ΑΡΑ ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ, (ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΓΕΝΟΣ), ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΗ, ΧΩΡΙΣ ΔΑΣΜΟΥΣ,  ΚΛΠ.

ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 2456/1920.  

ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ, (ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ), ΕΔΩΣΕ ΣΤΗΝ ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΠΟΚΟΜΙΣΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

Ο ΝΟΜΟΣ 205/1943

ΣΤΙΣ 29 ΜΑΙΟΥ 1943Η 3Η ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΡΑΛΛΗ, ΕΚΔΙΔΕΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ 205/1943, (ΦΕΚ Α, ΑΡ. 160/1 ΙΟΥΝΙΟΥ 1943), «ΠΕΡΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΕΩΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΚΑΤΟΧΗΣ ΚΑΤΑΣΧΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΜΕΝΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ», ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΔΕΙΧΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ.

ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 1 ΚΑΙ ΑΡΘΡΟ 8 ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 205/1943 ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΠΑΝΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΑΥΤΗΣ. ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 16, ΕΠΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΠΡΟΣ ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΤΗΣ.   

1944 ΤΟ ΔΙΑΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ

ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ 22 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 1944 ΕΙΧΕ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΔΙΑΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΜΕ ΝΙΚΗ ΤΩΝ ΣΥΜΜΑΧΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ, ΚΑΘΩΣ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΤΥΧΗΣ ΑΠΟΒΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΜΑΧΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΣΤΟ ΑΝΤΣΙΟ, ΛΙΓΟ ΝΟΤΙΑ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ, ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΗΔΗ ΕΤΟΙΜΑΖΟΤΑΝ Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΜΜΑΧΙΚΗ ΑΠΟΒΑΣΗ ΣΤΙΣ ΑΚΤΕΣ ΤΗΣ ΝΟΡΜΑΝΔΙΑΣ, (Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΣΤΙΣ 6 ΙΟΥΝΙΟΥ 1944).

Ο ΝΟΜΟΣ 1180/1944

ΣΤΙΣ 12 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 1944 Η  3Η ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΡΑΛΛΗ ΕΚΔΙΔΕΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ 1180/1944, (ΦΕΚ Α ΑΡ.26 12 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 1944) «ΠΕΡΙ ΤΡΟΠΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ».

ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΦΕΚ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ 1180/1944.

ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΝΟΜΟΣ 1180/1944, ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ 205/1943ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΤΑΓΗ ΤΗΣ 23/11/1943 ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΕΛΛΑΔΟΣΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΧΕΘΕΝΤΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ ΤΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΤΩΝ ΤΗΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.

ΕΤΣΙ ΙΔΡΥΕΤΑΙ «ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΕΩΣ ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ», ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΩΝ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΩΝ.

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, Η ΕΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΩΝ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΩΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ (ΓΙΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕ Ο ΟΘΩΝ), ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ROTHSCHILD K.A.

ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ, ΟΠΩΣ ΣΑΦΩΣ ΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 5, ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΝΑ ΕΚΠΛΗΡΩΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΙΣΡΑΗΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΦΥΛΑΣΣΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΧΕΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΝΟΜΟΣ 1977/1944 ΤΗΣ 3ΗΣ ΚΑΤΟΧΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

ΣΤΙΣ 10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1944  Η 3Η ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ 1977/1944, (ΦΕΚ Α, ΑΡ. 241/10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1944), ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ 1180/1944, ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΗΝ «ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΕΩΣ ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ» ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΗΝ «ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΕΩΣ ΤΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ».

ΑΡΑ ΕΙΧΕ ΗΔΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΑΣΧΕΘΕΙ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΑΝ ΣΤΟΥΣ ΙΣΡΑΗΛΙΤΕΣ. 

ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΦΕΚ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ 1977/1944 ΔΕΙΧΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ.

ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΦΕΚ Α, ΑΡ. 241/10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1944 ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΦΕΚ ΤΗΣ 3ΗΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΚΑΤΟΧΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.

ΤΟ ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΡΑΛΛΗ 

ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΦΕΚ ΤΗΣ 3ΗΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΚΑΤΟΧΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΕΚ Α, ΑΡ. 242/12 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1944 ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΡΑΛΛΗ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ.

ΟΠΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ 1180/1944 ΚΑΙ 1977/1944 ΤΗΣ 3ΗΣ  ΚΑΤΟΧΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΚΑΤΟΧΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΥΠΟ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΕΙΧΑΝ ΔΙΟΡΙΣΕΙ, ΠΙΕΣΤΗΚΑΝ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΝ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, (ΔΙΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΝ, ΑΦΟΥ ΕΙΧΑΝ ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΚΑΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΧΩΡΑ) ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΑΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΥΠΗΡΧΕ ΝΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ! 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΕΞΟΡΙΣΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

Ο ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΕΞΟΡΙΣΤΗΣ «ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ» ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΛΕΡΝΟ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ, ΟΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ, ΣΤΙΣ 18 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1944, ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΕ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ ΤΡΟΠΟ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΕΡΩΤΗΘΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΟΥΛΗ, ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ 1ΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ,  Η ΟΠΟΙΑ ΟΝΟΜΑΖΟΤΑΝ «ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ».

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΛΑΣΤΟ ΦΕΚ

ΑΜΕΣΩΣ  ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, (ΕΝΩ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙ ΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ), ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΗΣ ΠΛΑΣΤΟ ΦΕΚ ΜΕ ΑΡ. 6, ΣΤΙΣ 27 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1944ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΕΧΟΝΤΑΙ ΔΥΟ ΝΟΜΟΙ, (Ο ΝΟΜΟΣ 1/1944 ΚΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ 2/1944), ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡ. 2/1944  ΕΙΝΑΙ «ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΩΣ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ 1977/44 ΚΑΙ 1180/44 ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΕΩΣ ΤΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ»!

ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΠΛΑΣΤΟΥ ΦΕΚ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ 2/1994 ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ.

ΤΟ ΦΕΚ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΣΤΟ ΔΙΟΤΙ, ΠΡΩΤΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΟΥΛΗ ΝΑ ΚΥΡΩΣΕΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΑΡ.2/1944 ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΡΙΘΜΟ 6, ΜΕ ΑΛΛΟ ΦΕΚ Α, ΑΡ. 6/18 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 1944 ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΒΓΑΛΕΙ Η 3Η ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΡΑΛΛΗ ΣΤΙΣ 18 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΤΟΥ 1944.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΦΕΚ Α, ΑΡ. 6/18 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 1944, ΤΗΣ 3ΗΣ ΚΑΤΟΧΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΡΑΛΛΗ ΔΕΙΧΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

ΣΗΜΕΙΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΝΕΟ ΕΤΟΣ ΤΑ ΦΕΚ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΡΙΘΜΗΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ 1 ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΑΥΞΗΤΙΚΑ ΕΩΣ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ 1 ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ.

ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΦΕΚ ΤΗΣ 3ΗΣ ΚΑΤΟΧΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΙΧΕ ΤΟ ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΡΑΛΛΗ ΠΟΥ ΕΙΔΑΜΕ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΑΡ. 242.

ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΦΕΚ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΡΙΘΜΟ 243 ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΡΙΘΜΗΣΗ ΚΑΝΟΝΙΚΑ. 

ΟΠΩΣ ΕΙΔΑΜΕ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΣΤΟ ΦΕΚ ΑΡ. 6, ΤΗΣ 27ΗΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1944, ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΦΕΚ ΜΕ ΑΡ. 6 ΑΠΟ ΤΗΝ 18Η ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 1944

ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΛΑΣΤΟ ΦΕΚ

ΤΟ ΠΛΑΣΤΟ ΦΕΚ Α, ΑΡ. 6/27 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1944, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΜΕ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΛΑΣΤΟ ΦΕΚ ΜΕ ΑΡ. 14 (ΦΕΚ Α’ ΑΡ. 14/10 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 1944) ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΑΡ.2, ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 1 ΙΔΙΟ, ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 2 Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 1 ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΙΔΙΑ, ΑΛΛΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΠΑΛΙΕΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ 2 ΚΑΙ 3 ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΣ 2,3 ΚΑΙ 4. Η ΝΕΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 2 ΕΙΝΑΙ ΝΕΑ ΠΡΟΣΘΗΚΗ, ΕΝΩ Η ΝΕΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 3 ΕΧΕΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΕΙ  ΩΣ «Η ΑΜΟΙΒΗ ΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩΝ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΔΙ' ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ» ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 2 ΠΟΥ ΕΓΓΡΑΦΕ «Η ΑΜΟΙΒΗ ΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩΝ ΤΟΥΤΩΝ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ ΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑ ΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΕΩΣ ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ» ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4 ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ 3.

ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΔΕΙΧΝΕΤΑΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΠΛΑΣΤΟΥ ΦΕΚ ΜΕ ΑΡ. 14 (ΦΕΚ Α’ ΑΡ. 14/10 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 1944) ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.

ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΔΕΙΧΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΦΕΚ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΡΑΛΛΗ ΜΕ ΑΡ. 14/24 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 1944.

ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟΝ  ΝΟΜΟ ΑΡ. 2/1944 ΣΤΑ ΔΥΟ ΠΛΑΣΤΑ ΦΕΚ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ 6/27 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1944 ΚΑΙ 14//10 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 1944, Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΑΠΑΛΛΑΣΣΕΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ 10%, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΑΡΑΚΡΑΤΑΕΙ ΤΟ 5% ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ!

ΜΕ ΤΑ ΦΕΚ ΑΥΤΑ ΟΙ ΙΣΡΑΗΛΙΤΕΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΟΥΣ, ΠΑΡΑΜΕΝΟΝΤΑΣ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΙ.

ΕΝΤΩΜΕΤΑΞΥ ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΝΟΜΟΣ 1180/1944, ΕΙΧΕ ΗΔΗ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ 1977/1944.

ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 1944, ΛΟΙΠΟΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΦΕΚ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΡΙΘΜΟ 6, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΥΟ ΑΛΛΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΦΕΚ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΡΙΘΜΟ 14.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ

ΟΠΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΟΛΕΣ ΟΙ «ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ» ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ ΑΛΛΟΓΕΝΕΙΣ ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΟΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ, (ΔΙΟΤΙ ΠΟΤΕ Η ΒΟΥΛΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΣΤΑΘΕΙ ΣΕ ΣΩΜΑ), ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝ ΑΓΡΙΑ, ΝΑ ΤΟ ΔΥΝΑΣΤΕΥΟΥΝ, ΝΑ ΤΟ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ. ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ. ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ, ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ.

ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ, Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΡΟΥΝ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΗΦΘΕΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΓΕΝΕΙΣ ΜΙΣΕΛΛΗΝΕΣ.

ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΟ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΝ.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΑΥΤΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΔΡΟΜΟΣ, ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΩΝ ΤΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΗΣ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ» ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΕΙΑ  ΚΑΙ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΝΟΜΙΜΑ ΚΑΙ ΔΟΜΗΜΕΝΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΥΣ, ΜΕ ΑΞΙΕΣ, ΑΡΧΕΣ, ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Η «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ», ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ, ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΛΑΒΕΙ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/4 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2015, ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ.  

ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΝ.

Η ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΘΕ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΟΥ ΔΥΝΑΣΤΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ



ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΑΚΕΔΩΝ


ΠΗΓΗ: http://alexandrosmakedon13.blogspot.com/2021/10/to-1944.html


ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ  ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΤΩΘΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 


ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ

ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ

1.1.  Η Ελλάδα δικαιωματικά ανήκει στους Αυτόχθονες Έλληνες Ιθαγενείς.

1.2. Για όσους δεν είναι Έλληνες Αυτόχθονες Ιθαγενείς και ζουν στον Ελλαδικό χώρο η Ελλήνων Πολιτεία δείχνει μεγάλο σεβασμό. Ισονομία, Ισοκρατία, Ισοπολιτεία σημαίνει ότι κανένας δεν μπορεί να έχει περισσότερα δικαιώματα από Έλληνα Ιθαγενή Πολίτη.

1.3. Καμία ομάδα, καμία συντεχνία, καμία λέσχη δεν μπορεί να έχει πιο προνομιούχα σχέση με την Πολιτεία από τον Έλληνα Ιθαγενή Πολίτη. Δεν μπορούν να υπάρχουν φαινόμενα, όπως κοινότητες αλλοεθνών, να είναι μέσα στην Πολιτεία ως φορείς δημοσίου δικαίου και να έχουν ιδιαίτερα προνόμια φορολογικά, ιδιοκτησιακά, ασυλίας κλπ.

1.4. Η Πολιτεία οφείλει πρωτίστως να σέβεται τον εαυτό της και όταν συμβαίνει αυτό μπορεί κατ’ επέκταση να σέβεται όλους τους άλλους. Όταν η Πολιτεία δε σέβεται τον εαυτό της δε μπορεί να απαιτήσει σεβασμό από τους Πολίτες. Παράγει άδικο εργαζόμενη για ολιγαρχία και όχι για την κοινωνία των Πολιτών.

1.5. Η Πολιτεία δε ξεχωρίζει τους Πολίτες ανάλογα με το κόμμα, το χρώμα και το δόγμα. Το μοναδικό κριτήριο είναι η Ελληνικότητα. Αυτή η Ελληνικότητα καθορίζεται από την γενεαλογική προέλευση δηλαδή από το αίμα, το DNA. Έτσι η Ιθαγένεια δεν εκχωρείται, δεν δωρίζεται, δεν πωλείται γιατί είναι θέμα γενετικής προέλευσης. Έτσι λοιπόν την Ελληνική Ιθαγένεια την φέρουν μόνο όσοι προέρχονται από το Ελληνικό Έθνος και αυτή αναγνωρίζεται και θα την φέρουν μόνο όσοι αναγνωρισμένα την έχουν, δηλαδή με εξέταση αίματος.

1.6. Η φιλοξενία μας ανήκει στην παράδοση μας και θα μπορεί ο καθένας να διαβιώνει μαζί μας εφόσον αποδέχεται ως τρόπο ζωής τα Ελλάνια Αξιακά Πρωτόκολλα, να αναγνωρίζει την Κοσμοθεασή μας (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό), τα δρώμενα της Πολιτείας μας και να δείχνει απόλυτο σεβασμό προς αυτά.

1.7. Η Ιθαγένεια μας πιστοποιεί τα σύμβολα της Πολιτείας μας και μας καθιστά υπεύθυνους για την αποκατάσταση της αληθινής ιστορίας μας, των αληθινών ηρώων μας, την καταγωγή μας, τη θέση στον πλανήτη μας και στα κληρονομικά δικαιώματα που έχουμε σε αυτόν. Είναι υποχρέωση μας να καταδικάσουμε τους Εθνικούς προδότες οι οποίοι προβάλλονται από τα σιωνοκρατούμενα κέντρα εξουσίας ως ήρωες.

Είναι υποχρέωση μας να τοποθετήσουμε στη θέση τους πραγματικούς ήρωες του Γένους μας.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α

ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.

Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.

Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.

Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.

Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.

Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:

1.0.  ΠΟΣΟ  ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ  ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ  ($  600.000.000.000)  ΔΟΛΑΡΙΩΝ

ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.

1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),

1.2.  Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.

2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.

2.1.  ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ  ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:

Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.

Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.

2.2.  ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:

  • Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με

ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ  ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ  ΛΑΟΣ .

2.3.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,

World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).

3.0.  ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ   ΤΗΣ   ΑΝΑΤΟΛΗΣ ,  ΕΝΑΝΤΙ  ΧΡΥΣΟΥ  ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ,  Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ   ΑΞΙΑΣ   ΠΕΝΤΕ  ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ

ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.

3.1.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.

( * )   ΑΡΤΕΜΗΣ    ΣΩΡΡΑΣ  , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β

ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:

Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!

Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ   ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0     Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου

2.0     Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,

3.0     Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

 1.0  Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:

1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:

1.2.1.     Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.

1.2.2.     Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.

1.2.3.      Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),

1.2.4.      Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.

1.2.5.      Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.

1.2.6.      Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών

  • εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.

1.2.7.      Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.

1.2.8.   Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.

4.0 ΕΡΓΑΣΙΑ

4.1.    Η Ελλήνων Πολιτεία παρέχει εργασία και ασφάλεια σε όλους τους πολίτες μέσα από τη λειτουργία της.

4.2.    Η Ελλήνων Πολιτεία ανοίγει τους παραγωγικούς και αναπτυξιακούς ορίζοντες ειδικά με την ένταξη στην παραγωγική διαδικασία καινοτομιών και τεχνολογίας αιχμής έτσι ώστε να εξασφαλίζεται εργασία με την απόδοση έργου προς αυτήν. Με τη δομή και τη δόμηση της η πολιτεία θα παρέχει πάντα εργασία σε όλους τους πολίτες της,

4.3.    Οι συνθήκες εργασίας θα είναι με σεβασμό προς το Ανθρώπινο δυναμικό.

4.4.    Η αμοιβή θα είναι πάντα με αξιοκρατικό κριτήριο παραγωγικότητας και ποιότητας εργασίας.

4.5.    Η περίθαλψη και συνταξιοδότηση των εργαζομένων θα καλύπτεται από ένα ασφαλιστικό ταμείο υψηλοτάτων προδιαγραφών το οποίο θα λειτουργεί πάντα με καθαρή ανταποδοτικότητα. Το ταμείο αυτό θα είναι αυτοδιοίκητο με σκοπό να πραγματοποιεί κερδοφόρες επενδύσεις ώστε να βελτιώνεται η θέση των μετόχων του που είναι οι συνταξιούχοι. Όλα τα υπάρχοντα ταμεία αφού ελεγχθούν θα εξυγιανθούν και θα λειτουργούν προς όφελος των πολιτών. Η λειτουργία της Ελλήνων Πολιτείας μέσω μηχανισμών και νόμων θα είναι η διαχρονική εξασφάλιση της τρίτης ηλικίας. Μεγάλο και σημαντικό κεφάλαιο η τρίτη ηλικία για την Πολιτεία. Άνθρωποι γεμάτοι βιωματική σοφία μπορούν να μεταδώσουν τον σπόρο της γνώσης στην επερχόμενη γενιά με σεβασμό για τον άνθρωπο, την Πολιτεία, το περιβάλλον, τον πλανήτη και την Κοσμοθέαση (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).

4.6.    Η Ελλήνων Πολιτεία αναγνωρίζει την υποχρέωση να παρέχει τις συνθήκες για την ικανοποιητικότερη διαβίωση σε αντίθεση με το σημερινό καθεστώς το οποίο σκοτώνει τους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας γιατί τους κονσερβοποιεί σε πανάθλια ιδρύματα που έχουν μόνο κερδοσκοπικό χαρακτήρα.

4.7.    Σε ολόκληρη την Ελλάδα η Ελλήνων Πολιτεία αναλαμβάνει πλήρως την υποχρέωση της έναντι της τρίτης ηλικίας δημιουργώντας πάρκα που θα περιλαμβάνουν σύγχρονες εγκαταστάσεις διαμονής, εγκαταστάσεις ενασχολήσεων και συναναστροφής – επικοινωνίας, αίθουσα σωματικής αγωγής, ιατρική και νοσοκομειακή περίθαλψη κ.ο.κ.

Είμαστε ως Έλληνες υποχρεωμένοι να καταστήσουμε την τρίτη ηλικία αυτάρκη ώστε να μην εξαρτάται από κανέναν και είμαστε υποχρεωμένοι όλοι να την σεβόμαστε.

7.0. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ – ΕΝΕΡΓΕΙΑ

  • Η βιομηχανία θα δομηθεί να παρέχει αυτάρκεια σε όλους τους τομείς. Αυτό θα επιτευχθεί λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις παγκόσμιες συνθήκες για πιθανές συνεργασίες, εκτέλεση σχεδίων και επενδύσεων στους πιο νευραλγικούς τομείς.

7.1. Η βιομηχανία θα δομηθεί πάνω στο πλαίσιο της τεχνολογίας αιχμής του σημερινού παγκόσμιου γίγνεσθαι με προοπτική την ανάπτυξη πρωτοπόρων και καινοτόμων τεχνολογιών οι οποίες ως ευρεσιτεχνίες βρίσκονται στα χέρια της Ελλήνων Πολιτείας καθώς επίσης θα κληθούν οι απανταχού Έλληνες πολίτες, επιστήμονες, εφευρέτες για να προσφέρουν τις γνώσεις τους και την ευφυΐα που έχουν κληρονομήσει από το γένος μας, στην Ελλήνων Πολιτεία.

7.2. Η βιομηχανία θα στηριχθεί στις πρώτες ύλες, που βρίσκονται στην Ελληνική γη.

7.3. Δίδεται ιδιαίτερη βαρύτητα στον εξορυκτικό και μεταλλευτικό κλάδο για να υπάρξει υποδομή παραγωγής των πρώτων υλών, που είναι αναγκαία για την βιομηχανική δραστηριότητα. Θα δοθεί ιδιαίτερη βάση στην παραγωγή σπάνιων μετάλλων, σπάνιων γαιών που βρίσκονται στην Ελληνική γη καθώς και η εκμετάλλευση τους.

7.4. Ειδικές μονάδες για καλύτερους τρόπους μεγιστοποίησης της εκμετάλλευσης, ειδικά βελτιωτικά και προστατευτικά μέτρα για τους βιοτικούς, αβιοτικούς, ενεργειακούς ή/ και εν δυνάμει φυσικούς πόρους όπως αυτοί κατηγοριοποιούνται σε ανανεώσιμους και μη ανανεώσιμους: Ατμοσφαιρικός αέρας, νερό, έδαφος, φυσική χλωρίδα και πανίδα, ορυκτός πλούτος υπεδάφους, ηλιακή ακτινοβολία, φυσική ομορφιά κ.ο.κ.

7.5. Όλη η παραγωγή από τα μεταλλεία της Ελλάδος θα χρησιμοποιούνται ως πρώτη ύλη στην ελληνική μεταποιητική βιομηχανία. Δεν θα εξάγονται πρωτογενής πρώτες ύλες παρά μόνο μεταποιημένα βιομηχανικά προϊόντα, που θα περιλαμβάνουν την υπεραξία της μεταποίησης. Με αυτό τον τρόπο η Ελλάδα καθίσταται αυτάρκης και αυτοδύναμη στις βιομηχανικές πρώτες ύλες.

7.6.  Για την ανταγωνιστικότητα των βιομηχανικών προϊόντων η προϋπόθεση που χρειάζεται, είναι να σταματήσει η υπερεκμετάλλευση των πόρων ενέργειας για λόγους κερδοσκοπικούς και η αναπροσαρμογή του κόστους της ενέργειας σε χαμηλότερες τιμές.

7.7.  Για  να  υλοποιηθεί  ένας  τέτοιος  σχεδιασμός  χρειάζεται  χρήση ενέργειας χαμηλότερου κόστους. Η Ελλήνων Πολιτεία είναι έτοιμη να εφαρμόσει εναλλακτικές πράσινες τεχνολογίες, οι οποίες θα είναι υψηλών προδιαγραφών με πλήρη ασφάλεια και απόλυτο σεβασμό ως προς το περιβάλλον.

7.8. Μια από αυτές τις τεχνολογίες, που θα εφαρμοστούν, είναι παραγωγή υδρογόνου μέσω ηλεκτρολυτικής διαδικασίας με χρησιμοποιούμενη ενέργεια για ηλεκτρόλυση, την ηλιακή.

7.9. Όλες οι εναλλακτικές μορφές ενέργειας που θα χρησιμοποιηθούν θα έχουν σαν κατάληξη την χρήση ελεύθερης ενέργειας, που είναι η νομοτελειακή χρήση ενέργειας για τον πλανήτη μας.

Η Ελλήνων Πολιτεία θα καταστήσει το Ελληνικό κράτος πλήρως αυτοδύναμο βιομηχανικά και ενεργειακά θέτοντας το παγκόσμιο πρότυπο εφηρμοσμένης τέχνης του Λόγου.

ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ