Disqus Shortname

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΚΡΥΦΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ; ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΜΕ!

24 ΧΡΟΝΙΑ ΚΡΥΦΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ "ΤΑΙΖΑΝ" ΟΙ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΕΣ
Η κρυφή εισφορά των δανειοληπτών και η «καβάτζα» του ΥΠΟΙΚ




Μία κρυφή εισφορά των δανειοληπτών καταλήγει, από το 1975, σε έναν λογαριασμό του Δημοσίου στην Τράπεζα της Ελλάδος, που όμως, επί 24 χρόνια εμφανιζόταν να είναι... άχρηστος.

Σειρά στοιχείων που έχουν κατατεθεί στη Βουλή κι αποκαλύπτει το TPP δείχνουν ότι, θεωρητικά, αυτό το μικρό «χαράτσι» σε κάθε δανειολήπτη θα έπρεπε να έχει δημιουργήσει πλεόνασμα τουλάχιστον 4,5 δισ. σε έναν λογαριασμό που πλέον χρησιμοποιείται ως «καβάτζα». 
Και το υπουργείο Οικονομικών, μολονότι παρουσιάζει τα σχετικά στοιχεία, «δεν γνωρίζει» το ακριβές ποσό.

Κάθε φορά που ένας δανειολήπτης πληρώνει τη δόση οποιουδήποτε δανείου, ή πιστωτικής κάρτας, καταβάλλει ένα μικρό αλλά σημαντικό εν τέλει ποσό για την εισφορά του ν.128/1975. 

Πρόκειται για ένα ποσοστό, (0,6% σε καταναλωτικά, επιχειρηματικά, πιστωτικές κλπ. και 0,12% στα στεγαστικά δάνεια) που συμπεριλαμβάνεται, ως ξεχωριστό τμήμα, στο επιτόκιο του δανείου και στη συνέχεια καταβάλλεται από τις τράπεζες σε έναν κοινό λογαριασμό του Δημοσίου στην Τράπεζα της Ελλάδας. 

Ο σκοπός της εισφορά αυτής, από τη δεκαετία του 1960 και στη συνέχεια στη Μεταπολίτευση, μέσω του σχετικού νόμου το 1975 ήταν να δημιουργηθεί ένα ταμείο, μέσω του οποίου θα επιδοτούνται οι εξαγωγικές επιχειρήσεις της χώρας, με σκοπό να διατηρείται ανταγωνιστικός ο τομέας των εξαγωγών.

 Από το τέλος του 1991 όμως, λόγω της εισόδου της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και των διατάξεων περί ανταγωνισμού του Ευρωπαϊκού Δικαίου, οι επιδοτήσεις των δανείων για εξαγωγές σταμάτησαν, καθώς θεωρούνταν πλέον παράνομες κρατικές ενισχύσεις. 
Και κάπου εδώ αρχίζουν τα προβλήματα…

Μολονότι δεν είχε πλέον κανέναν σκοπό, η εισφορά αυτή των δανειοληπτών διατηρήθηκε και, επί 24 χρόνια, συνέχισε να καταλήγει στον «κρυφό» λογαριασμό στην ΤτΕ, που παρέμεινε εκτός κρατικού προϋπολογισμού. 

Το αδιαφανές αυτό καθεστώς διατηρήθηκε μέχρι το 2015, όταν με μια υποπαράγραφο του τρίτου μνημονίου που ψηφίστηκε τον Αύγουστο στη Βουλή, αποφασίστηκε ότι πλέον τα χρήματα αυτού του λογαριασμού θα χρησιμοποιούνται, με απόφαση του υπουργού Οικονομικών, για την επιδότηση θυμάτων από «τρομοκρατικές επιθέσεις» ή «φυσικές καταστροφές».

Το παραπάνω επιβεβαίωσε ο υπουργός Οικονομικών, Ευκλείδης Τσακαλώτος, τον περασμένο Οκτώβριο στη Βουλή, απαντώντας σε ερώτηση του βουλευτή της Ένωσης Κεντρώων, Γιάννη Σαρίδη.

Ο Τσακαλώτος, χαρακτήρισε αληθείς τις αναφορές του Σαρίδη σχετικά με την ύπαρξη της εισφοράς και το γεγονός ότι μετά την είσοδο της Ελλάδας στην Ε.Ε. αυτη «δεν θα έπρεπε να ισχύει, αλλά παρ' όλα αυτά συνεχίστηκε». 

Αποφεύγοντας (όχι για μοναδική φορά όπως θα δούμε) να αναφερθεί στο μεσοδιάστημα των 24 χρόνων, ο υπουργός Οικονομικών απάντησε τότε ότι «με το ν.4336/2015 έγινε αλλαγή για το πού μπορούν να πάνε αυτά τα χρήματα.

 Δεν είναι κατά το δοκούν, είναι με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών.
 
Επιδοτούνται αποκλειστικά πληγέντες από φυσικές καταστροφές και από τρομοκρατικές πράξεις».
Στη συνέχεια, ο Τσακαλώτος έδωσε και τα πρώτα στοιχεία για τα ποσά που βρίσκονται σε αυτόν τον λογαριασμό. 

Σύμφωνα με όσα ανέφερε στη Βουλή, επικαλούμενος στοιχεία της ΤτΕ, το 2015 και το 2016 οι συνολικές εισφορές των δανειοληπτών ανήλθαν περίπου, σε 436 εκατ. και 416 εκατ. ευρώ αντίστοιχα. Από αυτά, όπως πρόσθεσε ο υπουργός, δόθηκαν το 2015 60 εκατ. ευρώ και το 2016 110 εκατ. ευρώ, σε πληγέντες από φυσικές καταστροφές. Τα ακριβή ποσά είναι τα εξής:
2015

Έσοδα: 436 εκατομμύρια ευρώ περίπου.
Απόδοση: 65 εκατομμύρια ευρώ περίπου (44 εκ. για στέγαση παλιννοστούντων, 12 εκ. για αποζημίωση πυροπλήκτων και 5 εκ. σεισμοπαθών, καθώς και άλλα ποσά για πλημμυροπαθείς και αποκατάσταση διατηρητέων κτηρίων).2016

Έσοδα: 416 εκατομμύρια ευρώ περίπου
Απόδοση: 110 εκατομμύρια ευρώ περίπου (18 εκ. σε πυρόπληκτους, 8 σε σεισμοπαθείς, 56 εκ. για στέγαση παλιννοστούντων).

Τα υπόλοιπα, χρησιμοποιούνται ως… καβάτζα. «Όπως καταλαβαίνετε, πάντα θέλουμε να αφήσουμε και μια καβάτζα, να μην τα ξοδέψουμε όλα τα λεφτά, γιατί μπορεί να γίνει κάποιο μεγάλο επεισόδιο είτε πλημμυρών είτε σεισμών. Οπότε νομίζω ότι με αυτόν τον τρόπο λειτουργεί σχετικά καλά ο νόμος του 2015» υποστήριξε ο υπουργός Οικονομικών. 

Μια καβάτζα μάλιστα, που παραμένει εκτός κρατικού προϋπολογισμού. Σύμφωνα με έγγραφη απάντηση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους τον περασμένο Μάιο σε ερώτημα του υπουργείου Οικονομικών, που έχει στη διάθεσή του το TPP «το προϊόν του εν λόγω λογαριασμού παρακολουθείται από την τράπεζα της Ελλάδος, αλλά δεν αποτελεί έσοδο του Κρατικού Προϋπολογισμού». 

Αυτό σημαίνει, όπως σημειώνουν πηγές του TPP, ότι ένα πολύ σημαντικό ποσό (που μόλις σε δύο χρόνια έφτασε τα 850 εκατ. ευρώ), δύναται να δίνεται μόνο με υπουργικές αποφάσεις, χωρίς κεντρική διαχείριση και με περιορισμένο έλεγχο.

Τα εύλογα ερωτήματα εδώ είναι πρώτον, αν πρέπει οι δανειολήπτες να χρηματοδοτούν, εν αγνοία τους μάλιστα και εν μέσω των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν, ένα τέτοιο ταμείο και δεύτερον, αν είναι χρήσιμο για το ελληνικό κράτος να διατηρεί μία «καβάτζα» τουλάχιστον 700 εκατ., που μάλιστα μεγαλώνει συνεχώς. 
Αλλά, όσο κι αν φαίνεται περίεργο, αυτοί είναι μόνο δύο από τους προβληματισμούς γύρω από την όλη υπόθεση. Μια υπόθεση που βρίθει ερωτημάτων, ειδικά για την περίοδο 1992-2015, όταν ο λογαριασμός εμφανιζόταν να είναι άχρηστος.

«Πρόκειται για ένα νεφελώδες τοπίο και ακόμα είμαστε στην αρχή» σχολιάζει στο TPP ο Χαράλαμπος Περβανάς, πρόεδρος του Συλλόγου Δανειοληπτών και Προστασίας Καταναλωτών Β. Ελλάδος, που εδώ και πολλούς μήνες ασχολείται με το θέμα της εισφοράς του 1975.
 Σκοπός του Συλλόγου, που λειτουργεί από το 2009, είναι να βοηθήσει τον πολίτη, στηρίζοντάς τον και κατευθύνοντάς τον στη λύση προβλημάτων που αντιμετωπίζει στις δανειακές του συμβάσεις με τις τράπεζες. «Ο πολίτης, ο καταναλωτής, έχει αφεθεί απροστάτευτος στους αετονύχηδες, που τον εκμεταλλεύονται ξανά και ξανά», προσθέτει, ενώ θέτει ως αναγκαία κίνηση την παροχή από το κράτος δωρεάν νομικής βοήθειας στους δανειολήπτες, σχέδιο που υπήρχε το 2016 αλλά έκτοτε «όλοι έχουν τα αυτιά τους κλειστά»

Το νεφελώδες τοπίο που αναφέρουν μέλη του Συλλόγου φαίνεται και από τις μετά το 1991 αποφάσεις σχετικά με την τύχη του λογαριασμού. 

Σύμφωνα με απόφαση του τότε διοικητή της τράπεζας της Ελλάδας, Δημήτρη Χαλικιά, που δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ στις 25 Σεπτεμβρίου του 1991, καταργείται η «εισφορά που καταβάλλουν οι τράπεζες για την καταβολή διαφοράς τόκων υπέρ των εξαγωγικών επιχειρήσεων» από 1-1-1992.
Ωστόσο, η συγκεκριμένη πράξη του διοικητή της ΤτΕ στην συνέχεια είναι σαν να μην υπήρξε ποτέ. 
Σε μία τροπολογία από τον Ιούνιο του 1992, μαθαίνουμε ότι ο κρυφός αυτός λογαριασμός χωρίζεται σε δύο «δευτεροβάθμιους λογαριασμούς», έναν για την ενίσχυση των εξαγωγικών επιχειρήσεων και έναν για «λογαριασμό επιδοτήσεων επιτοκίου» (για τον οποίον οι λεπτομέρειες παραμένουν άγνωστες). 
Μαθαίνουμε επίσης ότι με εντολή του υπουργού Οικονομικών το πλεόνασμα του λογαριασμού «δύναται να μεταφέρεται στον Κρατικό Προϋπολογισμό ως έσοδο», κάτι όμως που, σύμφωνα και με την απάντηση του ΓΛΚ παραπάνω, δεν έγινε ποτέ.

Στη συνέχεια καταγράφονται νομοθετικές ρυθμίσεις που δεν αμφισβητούν την ύπαρξη της εισφοράς και φυσικά οι τράπεζες συνεχίζουν να προσθέτουν στο επιτόκιο του δανείου την «εισφορά του ν.128/1975»

Εδώ και μερικούς μήνες, η υπόθεση της εισφοράς και του κρυφού λογαριασμού βρίσκονται στη Βουλή και η υπόθεση που ξεκίνησε από τις καταγγελίες του Συλλόγου Δανειοληπτών Βορείου Ελλάδος μεταφέρθηκε σε σειρά επίκαιρων ερωτήσεων του βουλευτή Γιάννη Σαρίδη προς τον Ευκλείδη Τσακαλώτο. 

Κατά τη διάρκεια αυτών των συγκρούσεων έχουν προκύψει ορισμένα πολύ ενδιαφέρονται στοιχεία. Σε γραπτή του απάντηση τον Ιανουάριο, ο Τσακαλώτος επιβεβαιώνει ότι οι εισφορές για τις εξαγωγικές επιχειρήσεις καταργήθηκαν το 1991 με την απόφαση του διοικητή της ΤτΕ, παραδέχεται έμμεσα ότι η εισφορά συνεχίστηκε και αναφέρει την αλλαγή το 2015, με το τρίτο μνημόνιο.


Ενώ το σημαντικότερο στοιχείο ήρθε, όταν το υπουργείο Οικονομικών κατέθεσε έναν (πρόχειρο μεν, στα πρακτικά της Βουλής δε) πίνακα που απεικονίζει τις εισροές και τις εκροές του συγκεκριμένου λογαριασμού:

Με μερικές απλές προσθέσεις βγαίνει ότι την περίοδο 1992-2014 (εξαιρείται το 1991 που χρησιμοποιούνταν για επιχειρήσεις και το 2015 που άλλαξε η χρήση) μπήκαν στο λογαριασμό περίπου 9,3 δισ. και βγήκαν περίπου 4,8 δισ. 

Οι επόμενες ερωτήσεις είναι εύλογες: Που πήγαν αυτά τα χρήματα και πόσα χρήματα υπάρχουν αυτήν την στιγμή εκεί μέσα;

 Δεν είναι πολύ λογικό, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΥΠΟΙΚ, αφού 9,3 δισ. μπήκαν και 4,8 δισ. βγήκαν (άσχετα αν δεν ξέρουμε πού) να υπάρχουν εκεί, μαζί με το 2015 και το 2016, περίπου 5 δισ.; 

Εδώ έρχεται η προαναφερόμενη απροθυμία του υπουργού Οικονομικών.
Είναι δυνατόν ο ΥΠΟΙΚ να μην γνωρίζει και να μην μπορεί να μάθει πόσα χρήματα έχει ένας λογαριασμός, που τελεί υπό την εποπτεία του; 
Απ' ό,τι φαίνεται είναι. Πριν λίγες μέρες, στην ερώτηση του Σαρίδη, που μάλιστα είχε κατατεθεί από τον Ιανουάριο, «πόσα χρήματα βρισκονται σε αυτόν τον λογαριασμό σήμερα;» ο Τσακαλώτος δεν απάντησε ποτέ, παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες του βουλευτή να ακούσει ένα ποσό. Συγκεκριμένα, στην πρωτολογία του ο Τσακαλώτος απαντάει:

«Πρέπει να σας πω ότι δεν υπάρχει τίποτα παράνομο. Είναι ένας μεγάλος λογαριασμός, που όπως λέτε και στην ερώτησή σας, είναι στην Τράπεζα της Ελλάδας. Κάτω από αυτόν τον μεγάλο λογαριασμό υπάρχουν διάφοροι λογαριασμοί, μέσα στους οποίους είναι ο λογαριασμός που συζητάμε.»

Στη δευτερολογία του, ουσιαστικά επαναλαμβάνει το ίδιο, με περισσότερες λεπτομέρειες:
"Ακριβώς επειδή είναι ένας λογαριασμός που είναι μέσα σε έναν μεγαλύτερο, είναι δύσκολο αυτό που ζητάτε να σας το δώσω με αριθμούς. Δεν είναι δηλαδή ένας λογαριασμός από μόνος του. Είναι ένας υπολογαριασμός στον μεγάλο λογαριασμό που μπαίνουν μέσα τα χρήματα που θα πάρουμε από τον ESM, που μπαίνουν μέσα τα χρήματα που μαζεύουμε από τις εξόδους στις αγορές. Αυτό είναι. Αν δεν το καταλάβατε, αυτή είναι η απάντησή μου".
Το βίντεο από τη σχετική συζήτηση έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον, ιδιαίτερα αν σκεφτεί κανείς ότι είναι παράλογο ένας υπουργός Οικονομικών να αδυνατεί να απαντήσει με συγκεκριμένους αριθμούς για έναν λογαριασμό του ελληνικού κράτους.

Θα πρέπει να σημειωθεί επίσης ότι το χαρτί που καταθέτει στο τέλος (και μάλιστα διστάζει αρχικά να καταθέσει), είναι η τροπολογία του 1992 που αναφέρθηκε νωρίτερα.
 Ένα χαρτί που αφενός δεν… θυμήθηκε να καταθέσει όλο το προηγούμενο διάστημα, αφετέρου δεν αλλάζει τίποτα ως προς τη χρήση της εισφοράς και τη βασική ερώτηση για το συνολικό απόθεμα. 
Καθ'όλη τη διάρκεια, ο υπουργός μοιάζει να υπεκφεύγει από το να δώσει μία απλή απάντηση, που θα πρέπει να συμπίπτει βεβαίως με τα προηγούμενα στοιχεία του υπουργείου του.

Τα ερωτήματα πλέον, εκτός αυτών της «καβάτζας», διαδέχονται το ένα το άλλο και τα άγνωστα, περίεργα σημεία είναι πολλά. 
Τι επιδοτούσαν οι δανειολήπτες επί 24 χρόνια, όταν η αρχική χρήση της εισφοράς του Ν. 128/1975 είχε καταργηθεί; 
Ακόμα κι αν, όλα τα χρήματα πήγαιναν κάπου εντελώς νόμιμα, ακόμα κι αν χρησιμοποιούνταν για «κοινωνική πολιτική», δεν θα έπρεπε να υπάρχουν περισσότερα στοιχεία για το πώς, το πότε και το γιατί; 
Και φυσικά, τι γίνεται με το πλεόνασμα του λογαριασμού, που το ΥΠΟΙΚ βρίσκει ότι υπάρχει, παρουσιάζει σύνολο εισροών – εκροών αλλά δεν μπορεί να πει ακριβές ποσό;
 Όσο οι αρμόδιοι καθυστερούν να δώσουν μία απάντηση, τόσο η καχυποψία μεγαλώνει. Έχουν, για παράδειγμα, φύγει χρήματα, κάποια στιγμή μέσα σε 24 χρόνια, που δεν καταγράφηκαν ποτέ; Μήπως έχει σημασία που ο «υπολογαριασμός» αυτός βρίσκεται μαζί «με τα χρήματα του ESM και αυτά που μαζεύουμε από τις εξόδους στις αγορές». 
Μήπως το μυστικό αυτό ταμείο, που μαζεύει 400 εκατ. ετησίως και παραμένει εκτός του κρατικού προϋπολογισμού, θα χρησιμοποιηθεί κάποια στιγμή στο μέλλον;;

ΠΗΓΗ:https://thepressproject.gr/eisfora-n1281975/
ΠΗΓΗ


ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΝΑ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΕΣ ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΒΑΤΖΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΝΕ -ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ- ΟΤΙ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ... ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ...

ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΑΡΑΞΕΝΟ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΤΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟΥ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ
 ΚΑΘΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΑΑΔΕ (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ)
 ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
 ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ.
ΑΡΠΑΖΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΣΟΔΑ ΚΑΙ Η ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΟΥΤΕ ΣΕΝΤ.

ΓΙ ΑΥΤΟ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ-ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΠΟΥ ΕΚΧΩΡΗΣΑΝ ΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΑΦΑΝΕΙΣ ΜΕΤΟΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ ΥΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΕΣΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΑ ΚΟΡΔΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΑΠΟΥΤΣΙΩΝ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ.

ΕΔΩ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΚΡΥΨΕΙ ΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΑΜΕΙΑ
 ΠΟΥ Κ Α Θ Ε ΧΡΟΝΟ ΤΑ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ 
 Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, 
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
 ΚΑΙ Ο ΠΡΕΣΒΗΣ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΟΗΕ 
ΚΑΘΩΣ  ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΘΕΣΜΟΙ.


ΣΥΣΣΩΡΕΥΜΕΝΟΣ ΕΝΑΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΠΛΟΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΚΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ - ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΡΟΗΛΘΕ
 ΚΑΙ O OΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΑΜΑΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΤΩΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ.

ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΧΩΡΕΣ ΜΕΣΩ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΝ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΙΤΗΘΟΥΝ Α Τ Ο Κ Α ΚΕΦΑΛΑΙΑ 
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥΣ
 ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑΡΚΕΙΣ, ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΖΟΥΝ ΜΕ ΕΥΗΜΕΡΙΑ.

ΤΟ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΣΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 1945 ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΟΥ  BRETTON WOODS;



ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ.

ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΠΕΙΝΑΝΕ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΟ ΥΠΟΣΙΤΙΣΜΟ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΔΕΙΞΑΝ ΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΑΜΕΙΑ.

ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΛΟΜΩΣΕΙ ΣΤΙΣ "ΔΗΘΕΝ"ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΕΣ ΜΕ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ
ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΜΑΣ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ... "ΔΩΡΕΕΣ"

ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΜΕ ΗΜΑΣΤΑΝ ΕΜΕΙΣ.
ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ. 

ΑΥΤΟ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ
.
ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΤΑΠΙΣΤΕΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΔΕΣΜΕΥΣΕ ΔΥΝΑΜΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΟΥ
ΑΠΟ 5 ΔΗΜΟΥΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ -ΑΡΚΟΥΣΕ ΚΙ ΕΝΑΣ- 
ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ 2,3 ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ ΜΕ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ
ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ.


ΑΥΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 2013 ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.

ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΜΕ 49.ΟΟΟ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΡΙΖΙΚΑ ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΣΕ ΟΛΗ ΕΛΛΑΔΑ.

ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΑΤΟΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΘΙΣΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΨΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΕΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΑΡΑΙΝΟΥΝ
ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΑ
 ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΩΡΕΑΝ ΥΓΕΙΑ,
 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, 
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ.

ΝΑ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΕ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΜΑΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

 ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ.
ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ.
ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ...



ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ  ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΤΩΘΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ

ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ

1.1.  Η Ελλάδα δικαιωματικά ανήκει στους Αυτόχθονες Έλληνες Ιθαγενείς.

1.2. Για όσους δεν είναι Έλληνες Αυτόχθονες Ιθαγενείς και ζουν στον Ελλαδικό χώρο η Ελλήνων Πολιτεία δείχνει μεγάλο σεβασμό. Ισονομία, Ισοκρατία, Ισοπολιτεία σημαίνει ότι κανένας δεν μπορεί να έχει περισσότερα δικαιώματα από Έλληνα Ιθαγενή Πολίτη.

1.3. Καμία ομάδα, καμία συντεχνία, καμία λέσχη δεν μπορεί να έχει πιο προνομιούχα σχέση με την Πολιτεία από τον Έλληνα Ιθαγενή Πολίτη. Δεν μπορούν να υπάρχουν φαινόμενα, όπως κοινότητες αλλοεθνών, να είναι μέσα στην Πολιτεία ως φορείς δημοσίου δικαίου και να έχουν ιδιαίτερα προνόμια φορολογικά, ιδιοκτησιακά, ασυλίας κλπ.

1.4. Η Πολιτεία οφείλει πρωτίστως να σέβεται τον εαυτό της και όταν συμβαίνει αυτό μπορεί κατ’ επέκταση να σέβεται όλους τους άλλους. Όταν η Πολιτεία δε σέβεται τον εαυτό της δε μπορεί να απαιτήσει σεβασμό από τους Πολίτες. Παράγει άδικο εργαζόμενη για ολιγαρχία και όχι για την κοινωνία των Πολιτών.

1.5. Η Πολιτεία δε ξεχωρίζει τους Πολίτες ανάλογα με το κόμμα, το χρώμα και το δόγμα. Το μοναδικό κριτήριο είναι η Ελληνικότητα. Αυτή η Ελληνικότητα καθορίζεται από την γενεαλογική προέλευση δηλαδή από το αίμα, το DNA. Έτσι η Ιθαγένεια δεν εκχωρείται, δεν δωρίζεται, δεν πωλείται γιατί είναι θέμα γενετικής προέλευσης. Έτσι λοιπόν την Ελληνική Ιθαγένεια την φέρουν μόνο όσοι προέρχονται από το Ελληνικό Έθνος και αυτή αναγνωρίζεται και θα την φέρουν μόνο όσοι αναγνωρισμένα την έχουν, δηλαδή με εξέταση αίματος.

1.6. Η φιλοξενία μας ανήκει στην παράδοση μας και θα μπορεί ο καθένας να διαβιώνει μαζί μας εφόσον αποδέχεται ως τρόπο ζωής τα Ελλάνια Αξιακά Πρωτόκολλα, να αναγνωρίζει την Κοσμοθεασή μας (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό), τα δρώμενα της Πολιτείας μας και να δείχνει απόλυτο σεβασμό προς αυτά.

1.7. Η Ιθαγένεια μας πιστοποιεί τα σύμβολα της Πολιτείας μας και μας καθιστά υπεύθυνους για την αποκατάσταση της αληθινής ιστορίας μας, των αληθινών ηρώων μας, την καταγωγή μας, τη θέση στον πλανήτη μας και στα κληρονομικά δικαιώματα που έχουμε σε αυτόν. Είναι υποχρέωση μας να καταδικάσουμε τους Εθνικούς προδότες οι οποίοι προβάλλονται από τα σιωνοκρατούμενα κέντρα εξουσίας ως ήρωες.

Είναι υποχρέωση μας να τοποθετήσουμε στη θέση τους πραγματικούς ήρωες του Γένους μας.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α

ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.

Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.

Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.

Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.

Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.

Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:

1.0.  ΠΟΣΟ  ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ  ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ  ($  600.000.000.000)  ΔΟΛΑΡΙΩΝ

ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.

1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),

1.2.  Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.

2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.

2.1.  ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ  ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:

Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.

Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.

2.2.  ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:

  • Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με

ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ  ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ  ΛΑΟΣ .

2.3.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,

World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).

3.0.  ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ   ΤΗΣ   ΑΝΑΤΟΛΗΣ ,  ΕΝΑΝΤΙ  ΧΡΥΣΟΥ  ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ,  Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ   ΑΞΙΑΣ   ΠΕΝΤΕ  ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ

ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.

3.1.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.

( * )   ΑΡΤΕΜΗΣ    ΣΩΡΡΑΣ  , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β

ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:

Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!

Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ   ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0     Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου

2.0     Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,

3.0     Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

 1.0  Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:

1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:

1.2.1.     Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.

1.2.2.     Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.

1.2.3.      Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),

1.2.4.      Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.

1.2.5.      Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.

1.2.6.      Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών

  • εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.

1.2.7.      Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.

1.2.8.   Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.

4.0 ΕΡΓΑΣΙΑ

4.1.    Η Ελλήνων Πολιτεία παρέχει εργασία και ασφάλεια σε όλους τους πολίτες μέσα από τη λειτουργία της.

4.2.    Η Ελλήνων Πολιτεία ανοίγει τους παραγωγικούς και αναπτυξιακούς ορίζοντες ειδικά με την ένταξη στην παραγωγική διαδικασία καινοτομιών και τεχνολογίας αιχμής έτσι ώστε να εξασφαλίζεται εργασία με την απόδοση έργου προς αυτήν. Με τη δομή και τη δόμηση της η πολιτεία θα παρέχει πάντα εργασία σε όλους τους πολίτες της,

4.3.    Οι συνθήκες εργασίας θα είναι με σεβασμό προς το Ανθρώπινο δυναμικό.

4.4.    Η αμοιβή θα είναι πάντα με αξιοκρατικό κριτήριο παραγωγικότητας και ποιότητας εργασίας.

4.5.    Η περίθαλψη και συνταξιοδότηση των εργαζομένων θα καλύπτεται από ένα ασφαλιστικό ταμείο υψηλοτάτων προδιαγραφών το οποίο θα λειτουργεί πάντα με καθαρή ανταποδοτικότητα. Το ταμείο αυτό θα είναι αυτοδιοίκητο με σκοπό να πραγματοποιεί κερδοφόρες επενδύσεις ώστε να βελτιώνεται η θέση των μετόχων του που είναι οι συνταξιούχοι. Όλα τα υπάρχοντα ταμεία αφού ελεγχθούν θα εξυγιανθούν και θα λειτουργούν προς όφελος των πολιτών. Η λειτουργία της Ελλήνων Πολιτείας μέσω μηχανισμών και νόμων θα είναι η διαχρονική εξασφάλιση της τρίτης ηλικίας. Μεγάλο και σημαντικό κεφάλαιο η τρίτη ηλικία για την Πολιτεία. Άνθρωποι γεμάτοι βιωματική σοφία μπορούν να μεταδώσουν τον σπόρο της γνώσης στην επερχόμενη γενιά με σεβασμό για τον άνθρωπο, την Πολιτεία, το περιβάλλον, τον πλανήτη και την Κοσμοθέαση (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).

4.6.    Η Ελλήνων Πολιτεία αναγνωρίζει την υποχρέωση να παρέχει τις συνθήκες για την ικανοποιητικότερη διαβίωση σε αντίθεση με το σημερινό καθεστώς το οποίο σκοτώνει τους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας γιατί τους κονσερβοποιεί σε πανάθλια ιδρύματα που έχουν μόνο κερδοσκοπικό χαρακτήρα.

4.7.    Σε ολόκληρη την Ελλάδα η Ελλήνων Πολιτεία αναλαμβάνει πλήρως την υποχρέωση της έναντι της τρίτης ηλικίας δημιουργώντας πάρκα που θα περιλαμβάνουν σύγχρονες εγκαταστάσεις διαμονής, εγκαταστάσεις ενασχολήσεων και συναναστροφής – επικοινωνίας, αίθουσα σωματικής αγωγής, ιατρική και νοσοκομειακή περίθαλψη κ.ο.κ.

Είμαστε ως Έλληνες υποχρεωμένοι να καταστήσουμε την τρίτη ηλικία αυτάρκη ώστε να μην εξαρτάται από κανέναν και είμαστε υποχρεωμένοι όλοι να την σεβόμαστε.

7.0. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ – ΕΝΕΡΓΕΙΑ

  • Η βιομηχανία θα δομηθεί να παρέχει αυτάρκεια σε όλους τους τομείς. Αυτό θα επιτευχθεί λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις παγκόσμιες συνθήκες για πιθανές συνεργασίες, εκτέλεση σχεδίων και επενδύσεων στους πιο νευραλγικούς τομείς.

7.1. Η βιομηχανία θα δομηθεί πάνω στο πλαίσιο της τεχνολογίας αιχμής του σημερινού παγκόσμιου γίγνεσθαι με προοπτική την ανάπτυξη πρωτοπόρων και καινοτόμων τεχνολογιών οι οποίες ως ευρεσιτεχνίες βρίσκονται στα χέρια της Ελλήνων Πολιτείας καθώς επίσης θα κληθούν οι απανταχού Έλληνες πολίτες, επιστήμονες, εφευρέτες για να προσφέρουν τις γνώσεις τους και την ευφυΐα που έχουν κληρονομήσει από το γένος μας, στην Ελλήνων Πολιτεία.

7.2. Η βιομηχανία θα στηριχθεί στις πρώτες ύλες, που βρίσκονται στην Ελληνική γη.

7.3. Δίδεται ιδιαίτερη βαρύτητα στον εξορυκτικό και μεταλλευτικό κλάδο για να υπάρξει υποδομή παραγωγής των πρώτων υλών, που είναι αναγκαία για την βιομηχανική δραστηριότητα. Θα δοθεί ιδιαίτερη βάση στην παραγωγή σπάνιων μετάλλων, σπάνιων γαιών που βρίσκονται στην Ελληνική γη καθώς και η εκμετάλλευση τους.

7.4. Ειδικές μονάδες για καλύτερους τρόπους μεγιστοποίησης της εκμετάλλευσης, ειδικά βελτιωτικά και προστατευτικά μέτρα για τους βιοτικούς, αβιοτικούς, ενεργειακούς ή/ και εν δυνάμει φυσικούς πόρους όπως αυτοί κατηγοριοποιούνται σε ανανεώσιμους και μη ανανεώσιμους: Ατμοσφαιρικός αέρας, νερό, έδαφος, φυσική χλωρίδα και πανίδα, ορυκτός πλούτος υπεδάφους, ηλιακή ακτινοβολία, φυσική ομορφιά κ.ο.κ.

7.5. Όλη η παραγωγή από τα μεταλλεία της Ελλάδος θα χρησιμοποιούνται ως πρώτη ύλη στην ελληνική μεταποιητική βιομηχανία. Δεν θα εξάγονται πρωτογενής πρώτες ύλες παρά μόνο μεταποιημένα βιομηχανικά προϊόντα, που θα περιλαμβάνουν την υπεραξία της μεταποίησης. Με αυτό τον τρόπο η Ελλάδα καθίσταται αυτάρκης και αυτοδύναμη στις βιομηχανικές πρώτες ύλες.

7.6.  Για την ανταγωνιστικότητα των βιομηχανικών προϊόντων η προϋπόθεση που χρειάζεται, είναι να σταματήσει η υπερεκμετάλλευση των πόρων ενέργειας για λόγους κερδοσκοπικούς και η αναπροσαρμογή του κόστους της ενέργειας σε χαμηλότερες τιμές.

7.7.  Για  να  υλοποιηθεί  ένας  τέτοιος  σχεδιασμός  χρειάζεται  χρήση ενέργειας χαμηλότερου κόστους. Η Ελλήνων Πολιτεία είναι έτοιμη να εφαρμόσει εναλλακτικές πράσινες τεχνολογίες, οι οποίες θα είναι υψηλών προδιαγραφών με πλήρη ασφάλεια και απόλυτο σεβασμό ως προς το περιβάλλον.

7.8. Μια από αυτές τις τεχνολογίες, που θα εφαρμοστούν, είναι παραγωγή υδρογόνου μέσω ηλεκτρολυτικής διαδικασίας με χρησιμοποιούμενη ενέργεια για ηλεκτρόλυση, την ηλιακή.

7.9. Όλες οι εναλλακτικές μορφές ενέργειας που θα χρησιμοποιηθούν θα έχουν σαν κατάληξη την χρήση ελεύθερης ενέργειας, που είναι η νομοτελειακή χρήση ενέργειας για τον πλανήτη μας.

Η Ελλήνων Πολιτεία θα καταστήσει το Ελληνικό κράτος πλήρως αυτοδύναμο βιομηχανικά και ενεργειακά θέτοντας το παγκόσμιο πρότυπο εφηρμοσμένης τέχνης του Λόγου.

ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ