Disqus Shortname

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙ “τρεις ιεράρχες” ;

 

ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙ “τρεις ιεράρχες” ; !! ΥΒΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΓΙΝΑΝ “ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ” !!! ΑΝΤΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΔΟΣ ΥΠΑΤΙΑΣ…

ΑΛΦΕΙΟΣ: ΕΤΟΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΝ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΘΑ ΤΙΜΟΥΣΕ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΙΔΑ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΥΠΑΤΙΑ ΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΗ …

[ Η Υπατίαήτο θυγάτηρ του ονομαστού της Αλεξανδρείας μαθηματικού Θέωνος’ σοφωτέρα δε του πατρός γενομένη εκτήσατο φήμην πολλήν δια τε συγγραφών και δημοσίων εν τη μεγάλη εκείνη πόλει φιλοσοφικών παραδόσεων. Το ακροατήριον αυτής έβριθε μαθητών προσερχομένων απανταχόθεν του κράτους ίνα ακούσωσι τα πλατωνικά δόγματα υπό χαριεστάτων χειλέων ερμηνευόμενα.
Ήτο δε καλλίστη άμα και σωφρονεστάτη, και ευλαβώς ελατρεύετο υπό της πολυαρίθμου νεολαίας, ήτις συνέρρεεν εις τους πόδας αυτής. Αυτοί της Αιγύπτου οι δημόσιοι άρχοντες εσέβοντο την γυναίκα ταύτην και πολλάκις υπήκουον εις τας συμβουλάς αυτής. ]

Το 415, ενώ η Υπατία επέστρεφε στο σπίτι της, από ένα περίπατο, μια ομάδα Χριστιανών Παραβολάνων (ομάδα νεαρών που λειτουργούσαν ως στρατιωτικό σώμα του Πατριάρχη) της επιτέθηκε! Την έσυραν στην εκκλησία Καισάρειον κι εκεί ξέσκισαν τα ρούχα της και κομμάτιασαν το σώμα της με όστρακα.

Οι τοίχοι της εκκλησίας βάφτηκαν κόκκινοι, απ’ το αθώο αίμα της Υπατίας! Το μένος τους δεν σταμάτησε εκεί! Έσυραν τα κομμάτια της σ’ όλη την πόλη και τα κάψανε στην πυρά έξω από την Αλεξάνδρεια, μαζί με τα γραπτά της, στην θέση Κίναρο.

Μαζί με την Υπατία δολοφονήθηκε κι ο Ελληνικός Πολιτισμός, γιατί η Υπατία ενσάρκωνε το περήφανο πνεύμα του, την ομορφιά του, την λάμψη του…. Και ξεκίνησε ο σκοταδισμός του Χριστιανικού Μεσαίωνα.

Η θυσία της, φωτεινός φάρος κάθε Ελληνικής Ψυχής ας μας δώσει την δύναμη ν’ αντισταθούμε και να παλέψουμε για να λάμψει ξανά το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΩΣ!

«Στην Υπατία, που στην λάμψη σου, στα λόγια σου, κλίνω γόνυ και υψώνω το βλέμμα μου, προς τον έναστρο ουρανό του πνεύματός σου. Γιατί προς τον ουρανό τοξεύει η πράξη σου, προς τον ουρανό οδηγεί των λόγων σου η ομορφιά, θεϊκή Υπατία. Ω! Συ των πνευματικών επιστημών υπέρλαμπρο αστέρι».

……………

Ποιοί ήταν οι…”τρεις ιεράρχες”;

Πολλοί μέχρι σήμερα θεωρούν ότι οι τρεις λεγόμενοι “ιεράρχες”, που μάλιστα εορτάζονται από όλους τους χριστιανούς ανά την υφήλιο, ως “προστάτες των γραμμάτων”, ήταν… “Έλληνες”!

Πως όμως; Κατά τον Παπαρρηγόπουλο , όπως θα δούμε και στα αποσπάσματα πιο κάτω, οι πρώτοι χριστιανοί, αλλά και οι επίσκοποι των χριστιανών ήταν καθαροί εβραίοι. Δεδομένου ότι και ο Σαύλος(Παύλος) ήταν Ρωμαίος πολίτης, μπορούμε να βγάλουμε το συμπέρασμα ότι τουλάχιστον κατά τις πρώτες εκατονταετίες και μέχρι να εδραιωθεί για τα καλά ο χριστιανισμός, ως επικρατούσα θρησκεία, ειδικά στον ελληνικό κόσμο, δεν θα ήταν δυνατόν να αφήσουν τον έλεγχο σε αλλοεθνείς προσήλυτους.

Παρατηρούμε αίφνης ότι η μάνα του Βασίλειου ήταν απόγονος Ρωμαίων αξιωματούχων! Πολλοί εβραίοι, όμως, ως Ρωμαίοι πολίτες, είχαν το δικαίωμα να καταλαμβάνουν αξιώματα στο Ρωμαϊκό κράτος. Δεν μας λένε βέβαια ποιός ήταν ο πατέρας του, αλλά αν ήταν… Έλληνας δεν θα το βροντοφώναζαν; Το ότι ήταν εβραίος συμπεραίνεται και από τον παππού του που είχε πεθάνει ως χριστιανός! Είπαμε ότι κατά τις πρώτες εκατονταετίες ο χριστιανισμός ήταν απλά μια αίρεση του ιουδαϊσμού (ιδέ Παπαρρηγόπουλο).

Το αυτό επιβεβαιώνεται και από το γεγονός ότι στην κηδεία του συμμετείχαν… ιουδαίοι, πιστοί της εθνικής τους θρησκείας! Αν δεν ήταν εβραίος, δεν υπήρχε περίπτωση να συμμετείχαν ακραιφνείς πιστοί Ιουδαίοι!

Το ίδιο ισχύει και για τον Γρηγόριο τον Ναζι-ανζηνό!
Όπως πάλι θα δείτε στον Παπαρρηγόπουλο, όλοι οι άλλοι λαοί ήταν σφόδρα εχθρικοί απέναντι στους ιουδαίους (εβραίους), οπότε ήταν αδύνατον να έχουν για θρησκεία τον ιουδαϊσμό και μάλιστα κάποια αίρεσή του!

Όσο για τον Ιωάννη της Αντιοχείας, ισχύει και γι’ αυτόν ότι ήταν εβραίος. Και μόνο το γεγονός ότι η θεολογική σχολή που μαθήτευσε ήταν του Λουκιανού του Αποσυνάγωγου, το δηλώνει! Διότι ποιός, αν όχι εβραίος, θα μπορούσε να γίνει… ΑΠΟΣΥΝΑΓΩΓΟΣ, δηλαδή να έχει αποβληθεί από τη συναγωγή! Και γνωρίζουμε ότι συναγωγές είχαν και έχουν ΜΟΝΟ οι εβραίοι, όπως είναι γνωστό ότι ΜΟΝΟ ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ γίνονται δεκτοί σε συναγωγές!  

Βασίλειος Καισαρείας
Γεννήθηκε στα 330 στη Νεοκαισάρεια της Καππαδοκίας. Ο πατέρας του Βασίλειος ασκούσε το επάγγελμα του καθηγητή ρητορικής στη Νεοκαισάρεια και η μητέρα του Εμμέλεια ήταν απόγονος οικογένειας Ρωμαίων αξιωματούχων (ο πατέρας της είχε πεθάνει ως χριστιανός μάρτυρας).
….
Στην κηδεία του συμμετέχουν ιουδαίοι, πιστοί της εθνικής θρησκείας και ένα πλήθος ανομοιογενούς θρησκευτικής και εθνικής απόχρωσης Βικιπαίδεια]

[ Γρηγόριος Ναζιανζηνός

Γεννήθηκε στην Ναζιανζό της Καππαδοκίας από μορφωμένους γονείς. Ο πατέρας του αρχικά ήταν λάτρης ενός κράματος ειδωλολατρίας και ιουδαϊσμού (υψιστάριοι) αλλά στη συνέχεια μεταστράφηκε και έγινε επίσκοπος στη Ναζιανζό. Η μητέρα του αγία Νόννα έδωσε στο μικρό Γρηγόριο τις πρώτες χριστιανικές κατευθύνσεις. Ο Γρηγόριος αφού έμαθε τα πρώτα του γράμματα στη γενέτειρά του, σπούδασε στην Καισάρεια και αργότερα στην Αλεξάνδρεια. Ύστερα φοίτησε έξι χρόνια στις φιλοσοφικές σχολές της Αθήνας, όπου σπούδασε φιλοσοφία και ρητορική. Συνδέθηκε με βαθιά φιλία με το συμφοιτητή του Βασίλειο (τον μέγα), με τον οποίο, όπως έγραφε ο ίδιος, είχε «μια ψυχή σε δύο σώματα χωρισμένη». Προσοχή χρειάζεται στη διάκρισή του από τον άγιο Γρηγόριο το Ναζιανζηνό, ο οποίος ήταν ο πατέρας του, επίσκοπος Ναζιανζού. Βικιπαίδεια]

[Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος, γνωστός και ως Ιωάννης της Αντιόχειας, είναι άγιος, πατέρας και ιεράρχης της ορθοδόξου εκκλησίας…. Γεννήθηκε στην Αντιόχεια μεταξύ 344 και 354, με πιθανότερη ημερομηνία κοντά στο 349. Γονείς του ήταν ο στρατηγός Σεκούνδος και μητέρα του η Ανθούσα

Ο Λουκιανός Αντιοχείας (Αντιοχεύς) (235-312), γνωστός και ως Λουκιανός ο Αποσυνάγωγος ή άγιος Λουκιανός, υπήρξε πρεσβύτερος, θεολόγος, διδάσκαλος και συγγραφέας κατά το 4ο αιώνα και έδρασε στην περιοχή της Αντιόχειας…

…Η θεολογική σχολή της Αντιόχειας ιδρύθηκε από τον Λουκιανό Αντιοχείας στην Αντιόχεια της Συρίας κατά τις αρχές του 3ο αιώνα…
…Ο Ιωάννης ο χρυσόστομος καίτοι δεν μαθήτευσε σε αυτή χαρακτηρίζεται ως άνθρωπος ο οποίος πέτυχε τελικά να προσδώσει νέα πνοή στη σχολή...Βικιπαίδεια]

ΠΗΓΗ: http://narthix.blogspot.com/2011/01/blog-post_28.html

……………………………………………………..

ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΝΑΖΙ-ΑΝΖΗΝΟΣ (μέγας ανθέλληνας) έγραψε: «Η μητέρα μου πρόσεχε να μη φιλήσουν τα χείλη μου ελληνικά χείλη, να μην αγγίξουν τα χέρια μου ελληνικά χέρια και ούτε ελληνικά τραγούδια να μολύνουν τα αφτιά και την γλώσσα μου». («Επιτάφιος εις τον πατέρα, παρόντος Βασιλείου», παρ. ι’)
Η σοφία των Ελλήνων είναι τύφος… Οι Έλληνες είναι αλαζόνες… δεισιδαίμονες… αυθάδεις…». («Εις Ήρωνα τον φιλόσοφο»)
ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (ο γνωστός μας και ως αη-βασίλης) «Είναι εχθροί οι Έλληνες, διότι διασκεδάζουν καταβροχθίζοντας με ορ­θάνοιχτο στόμα τον “Ισραήλ”. Στόμα δε λέ­γει εδώ ο προ­φήτης (βλ. Ησα­ΐας Θ΄: 11) την σοφιστική του λό­γου δύναμη, η οποία τα πάν­τα χρησι­μο­ποίησε για να πα­ρα­πλανήσει τους εν απλότητι πι­στευ­σάν­των». Βασίλειος Καισαρείας (εις προφήτη Ησαΐα 9.230.8.)
ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ: (κατά Ελλήνων)
«Προσταγή, (!) μη δειλιάζετε από των Ελληνικών πιθα­νο­λογη­μά­των… τα οποία είναι σκέτα ξύλα, μάλλον δε δάδες που απώλεσαν και του δαυ­λού την ζωντάνια και του ξύλου την ισχύ, μη έχοντας δε ούτε και του πυρός την φωτεινό­τη­τα, αλλά σαν δάδες καπνίζου­σες κατα­μελανώνουν και σπι­λώνουν όσους τα πιάνουν και φέρνουν δάκρυα στα μάτια όσων τα πλησιάζουν. Έτσι και (των Ελλήνων) η ψευδώ­νυ­μος γνώση σε όσους την χρησιμοποιούν». Βασίλειος ο Μέ­γας, Χ. (εις τον προφήτη Ησαΐα προοιμ. 7.196.3. Βασίλης)
ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ (απαγόρευε τα ελληνικά ονόματα)
«Κανείς δεν πρέπει στα παιδιά του, των (Ελλήνων) προγόνων να κα­λεί τα ονόματα, του πατέρα, της μητέρας, του παππού και του προ­πάππου, αλ­λά (μόνο) αυτά των δικαίων,(της Π. Διαθήκης.)»
Ι. Χρυσόστομος (περί κενοδοξίας και πως δει τους γονείς τα τέκνα (690) 641.65
ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ (κατά Ελλήνων)
«Αν στα ενδότερα (των ελληνικών σκέψεων) κοιτάξεις, θα δεις, τέ­φρα και σκόνη και υγιές ουδέν, αλλά τάφος ανεω­γμένος ο λάρυγξ αυ­τών, (των Ελλήνων φιλοσόφων!) τα πάντα δε γεμάτα ακαθαρσίες και ιχώρ, (έμπυο!) και πάντα τα δόγ­ματα τους βρίθουν σκωλήκων… Αυτά γέννησαν και αύ­ξησαν οι Έλληνες, από των φιλοσόφων λα­βόν­τες… Ημείς δε ου πα­ραι­τούμεθα της κατ’ αυτών μάχης».
Ι. Χρυ­σόστομος ( εις άγον Ιωάννη τον ευαγγελιστή (ομιλία ξς΄ 59.369.12 -370.11).
ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ (ο φιλοβαρβαρικός ανθελληνισμός του)
«Όσο πιο βάρβαρο ένα έθνος φαίνεται και της ελληνικής απέχει παι­δεί­ας, τόσο λαμπρότερα φαίνονται τα ημέτερα… Ούτος ο (πι­στός) βάρβα­ρος, την οικου­μένη ολάκερη κατέλα­βε… και ενώ πάντα τα των Ελλήνων σβήνουν και αφανί­ζον­ται, τούτου (του πιστού βάρ­βαρου) καθ’ έκαστη λαμπρότερα γίνονται»
Ι. Χρυσόστομος (εις Ιωάννη 59.31.33.)
ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ: (κατά της Αλεξανδρινής βιβλιοθήκης)
Με εμπρηστικές δηλώσεις υπονόμευε την ύπαρξη της Αλεξανδρινής βιβλιοθήκης του Σεραπείου. Δαί­μονες ήταν λοιπόν κατά τον “σοφό” ιεράρχη τα βι­βλία της Αλεξαν­δρινής βιβλιοθήκης και ψυ­χοθυσιαστήρια οι βιβλιοθήκες των Ελ­λή­νων!!!
«Τι λοιπόν, άγιος έσται ο ναός του Σεράπιδος δια τα βι­βλία; Μη γέ­νοι­το!… αλλά δαίμονες οικούσι τον τό­πον… μάλ­λον δε και αυτών(των Ελλή­νων) όντων δαιμόνων… και παρ’ αυ­τών βωμός στέκει απά­της αόρατος εις τον οποίον ψυχάς αν­­θρώπων θυσι­ά­ζουσι… («κατάλαβε λοιπόν και φα­νέρωσε (δι­έ­δωσε!) ότι δαί­μονες κατοικούν εκεί».
Ι. Χρυσόστομος ( λόγοι κατά ιουδαίων 48.851.38 έως 852.35)
ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ (οι καταστροφές του Αρτεμισίου)
Μετά την βίαιη επικράτηση … της θρησκείας της αγάπης το 401 μ.Χ. ο εκ Συρίας καταγόμενος ανθέλληνας Ιωάννης που είναι γνωστός και ως «Χρυσόστομος» πατριάρχης Κωνσταντι­νουπόλεως ανακοίνωσε πως δεν θα ανεχόταν πλέον την ύπαρξη του ναού της Εφεσίας Αρτέμιδος . Συγκέντρωσε λοιπόν με έρανο από πλούσιες φανατικές Χριστιανές χρήματα με τα οποία πλήρωσε εργάτες, και με την συμμετοχή ροπαλοφόρων μοναχών και όχλο φανατισμένων Χριστιανών διέταξε την πυρπόληση και την εκ θεμελίων καταστροφή του ναού του Αρτεμισίου ενός από τα επτά θαύματα του αρχαίου κόσμου. Τα έργα τέχνης και τα μάρμαρά του ναού μεταφέρθηκαν στην Θεσσαλονίκη και την Κωνσταντινούπολη και έγιναν οικοδομικά υλικά σε διάφορα χριστιανικά μνημεία.
O Θεοδώρητος εκκλησιαστικός συγγραφέας αναφέρει: ( εκκλ.. ιστορία, επιστολή δαμασου (τ.5 329/8-330/8 ). «ασκητάς πυρπολούμενους από ζήλον θεού συνέλεξε και κατά των ειδωλικών έπεμψε ιερών. (δηλ. μάζεψε βάρβαρους και φανατισμένους χριστιανούς καλόγερους και κατάστρεψαν το θαυμάσιο έργο τέχνης.)
Ο μεγάλος αυτός ανθέλληνας έγραψε: «Αφανίσαμε από προσώπου γης κάθε ίχνος παιδείας, τέχνης και φι­λοσο­φίας του αρχαίου ελληνικού κόσμου.» αμέτρητα τέτοια χωρία υπάρχουν στον Χρυσόστομο και τους άλλους «θεοφόρους» πατέρες.
……………………………..
Προς επιβεβαίωση ρίξτε μια ματιά στα αποσπάσματα από τον Παπαρρηγόπουλο…