Disqus Shortname

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ(ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ) ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΕΝΤΟΛΕΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

 

Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΤΟΛΕΑΣ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΑΖΕΙ

ΤΗΝ ΚΛΕΜΜΕΝΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ  ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΕΤΑΙ Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΤΑΖΕΙ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ  ΔΙΑΤΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΕΚΛΕΨΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ.

Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΤΟΛΕΑΣ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΑΖΕΙ
Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΤΟΛΕΑΣ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΑΖΕΙ

Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΤΟΛΕΑΣ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΑΖΕΙ

Η ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΧΥΤΗ ΣΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ. ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΛΟΓΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΣΗΜΕΡΑ. ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΕΝΝΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗΣ ΜΕ ΣΚΙΩΔΕΙΣ ΕΝΤΟΛΕΙΣ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ, ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΒΑΣΙΝ ΤΩΝ ΕΝΤΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΤΟΛΕΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.

Νόμος 2609/1998 – ΦΕΚ 101/Α/11-5-1998

Κύρωση ορισμένων διατάξεων του Καταστατικού της Τράπεζας της Ελλάδος και άλλες διατάξεις.

Άρθρο 35Α

Το Συμβούλιο Νομισματικής Πολίτικης είναι αρμόδιο να αποφασίζει για τη χάραξη και άσκηση της νομισματικής πολιτικής, καθώς και επί των θεμάτων που αφορούν την άσκηση της συναλλαγματικής πολιτικής, τη λειτουργία των συστημάτων πληρωμών και την έκδοση τραπεζογραμματίων. Οι αρμοδιότητες αυτές ασκούνται με πράξεις του Συμβουλίου. Από της υιοθετήσεως του ευρώ ως εθνικού νομίσματος, το Συμβούλιο Νομισματικής Πολιτικής θα ασκεί τα καθήκοντα του κατά τα προβλεπομενα στις διατάξεις του άρθρου 2 παράγραφος τρίτη και του άρθρου 4παράγραφος δεύτερη του παρόντος.
Το Συμβούλιο Νομισματικής Πολιτικής αποτελείται απο το Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος, τους δύο Υποδιοικητές και άλλα τρια μελη που διορίζονται με προεδρικό διάταγμα, εκδιδόμενο μετά απο πρόταση του Υπουργικού Συμβουλίου, υστέρα απο γνώμη του Διοικητή. και δίνουν τον προβλεπομενο στο άρθρο 22 του παρόντος ορκο.

ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΡΘΡΟ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΧΑΡΑΞΗΣ ΤΗΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ, ΩΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ; ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΓΟ ΑΦΟΥ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ; ΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΙΔΙΩΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΜΑΣ;

ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΥΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟ ΑΦΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 2
Άρθρο 2
Οι κύριες αρμοδιότητες της Τράπεζας της Ελλάδος είναι οι εξής: α) Χαράσσει και ασκεί τη νομισματική πολιτική. Στην έννοια της νομισματικής πολίτικης περιλαμβάνεται και η πιστωτική πολιτική.
β) Ασκεί την πολιτική της συναλλαγματικής ισοτιμίας της δραχμής έναντι των άλλων νομισμάτων, σύμφωνα με το πλαίσιο της συναλλαγματικής πολίτικης που προκρίνει η Κυβέρνηση, υστέρα από διαβουλεύσεις με την Τράπεζα της Ελλάδος.
γ) Κατέχει και διαχειρίζεται τα επίσημα συναλλαγματικά διαθέσιμα της Χώρας, στα οποία περιλαμβάνονται τα σε συνάλλαγμα και χρυσό διαθέσιμα της Τράπεζας της Ελλάδος και του Δημοσίου και ενεργεί πράξεις σε συνάλλαγμα.
δ) Ασκεί την εποπτεία των πιστωτικών ιδρυμάτων και άλλων επιχειρήσεων και οργανισμών του χρηματοπιστωτικού τομέα της οικονομίας, σύμφωνα με το άρθρο 55Α tou παρόντος.
ε) Προωθεί και επιβλέπει την ομαλή λειτουργία των συστημάτων πληρωμων, καθώς και συστημάτων διαπραγμάτευσης  διακανονισμού και εκκαθάρισης εξωχρηματιστηριακών συναλλαγών επι τίτλων και λοιπών χρηματοπιστωτικών μέσων, σύμφωνα με το άρθρο 55 παρ.ϊ5 του παρόντος.
στ) Έχει το αποκλειστικό προνόμιο της εκδόσεως τραπεζικών γραμματίων, τα οποία κυκλοφορούν ως νόμιμό χρήμα σε όλη την επικράτεια.
ζ) Ενεργεί ως ταμίας και εντολοδόχος του Δημοσίου, σύμφωνα με τα άρθρα 45 επ. του παροντος.
Για την άσκηση των αρμοδιοτήτων της και την εκπλήρωση των κατά το άρθρο 5 του Καταστατικού του Ευρωπαϊκού Συστήματος Κεντρικών Τραπεζών και τπς Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας καθηκόντων της. η Τράπεζα της Ελλάδος συλλέγει τις απαραίτητες πληροφορίες και στοιχεία κατα τα οριζόμενα στο αρθρο 55Β του παρόντος.
Η Τράπεζα της Ελλάδος μετέχει στα Ευρωπαϊκό Σύστημα Κεντρικών Τραπεζών από της ιδρυσεώς του Απο της υιοθετήσεως του ευρώ ως του εθνικού νομίσματος της χώρας και κατά την άσκηση των καθηκόντων που απορρέουν από πς αρμοδιότητες του παρόντος άρθρου, η Τράπεζα της Ελλάδος ενεργεί σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές και οδηγίες της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, κατά το άρθρο 105 παράγραφοι 2 και 3 της Συνθήκης για την Ευρωπαϊκή Ενωση και τα άρθρα 3 και Η παράγραφος 3 του Καταστατικού του Ευρωπαϊκού Συστήματος Κεντρικών Τραπεζών.
Η Τράπεζα της Ελλάδος μετέχει σε διεθνείς νομισματικούς και οικονομικούς οργανισμούς.’

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΑΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. ΚΑΤΕΧΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑΚΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΑΣΚΕΙ ΤΗΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

[ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΕΞΩ ΟΙ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΜΕ ΤΑ ΘΑΛΑΣΣΟΔΑΝΕΙΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ, ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ; ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ; ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΟΣΕΣ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ Ο ΕΛΛΗΝ ΠΟΛΙΤΗΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ; ]
ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΛΙΓΟ ΟΞΥΜΩΡΟ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ. ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ Ζ’ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΔΥΟ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΜΑΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, ΔΗΛΑΔΗ ΕΜΕΙΣ ΩΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΝΤΕΛΛΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΧΡΗΜΑΤΑ.
ΑΡΑ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΑΡΘΡΟ ΝΑ ΜΑΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΙ ΟΠΟΙΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΡΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ; ΕΜΕΙΣ ΩΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ; ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΑΝΟΥ ΕΝΤΟΛΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙ; ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΑΡΑΝΟΙΑΣ Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ, ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ.

ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΜΕ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ. Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙ ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΑΛΛΙΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΘΕΣΤΩΣ. ΕΧΟΥΜΕ;

(ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ;)

ΑΡΑ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΤΗΣ ΔΩΣΑΜΕ, ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΕ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΣΕ ΕΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ. ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ. ΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ. ΔΙΟΤΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΥΝΘΗΚΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ Ή ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΥ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΣ ΑΝΗΚΕΙ. Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΔΟΘΗΚΕ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΚΙ ΕΚΕΙ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ.

ΑΡΑ ΟΙ ΜΟΝΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙ Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΕΚΛΕΓΜΕΝΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΚΑΙ ΑΝ ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΘΕΙ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙ ΤΗΣ ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΜΙΑΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΒΟΥΛΗΣ. 

ΑΝ ΔΕΝ ΚΙΝΗΘΕΙ ΕΤΣΙ, ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΗ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΝΟΥΝ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ.

ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΠΑΡΑΝΟΜΗ Ή ΝΟΜΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ, ΠΟΥ ΕΝΩ ΤΗΣ ΔΟΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΑΥΤΟΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΝΤΕΛΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΔΥΝΑΣΤΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΔΥΝΑΜΗ.
ΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΞΩ ΜΕ ΕΝΑΝ ΤΡΟΠΟ ΠΙΟ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ. Η ΣΕΙΡΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΕΝΤΟΛΩΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ:
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΔΙΑΤΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΥ, Η ΟΠΟΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΔΙΑΤΑΖΕΙ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ, ΟΠΟΥ ΑΥΤΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΙΑΤΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ.
ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ:
ΤΗΝ ΚΛΕΜΜΕΝΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ  ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΕΤΑΙ Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΤΑΖΕΙ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ  ΔΙΑΤΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΕΚΛΕΨΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ.

ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜA; ΕΓΙΝΕΣ ΥΠΑΚΟΥΟΣ ΔΟΥΛΟΣ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΣΟΥ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΣΟΥ!

ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΩ ΓΥΡΝΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 2
Το Συμβούλιο Νομισματικής Πολιτικής αποτελείται απο το Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος, τους δύο Υποδιοικητές και άλλα τρια μελη που διορίζονται με προεδρικό διάταγμα, εκδιδόμενο μετά απο πρόταση του Υπουργικού Συμβουλίου, υστέρα απο γνώμη του Διοικητή. και δίνουν τον προβλεπομενο στο άρθρο 22 του παρόντος ορκο.
ΔΗΛΑΔΗ Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΑΠΑΡΤΙΖΟΥΝ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΑΡΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΕΙ ΚΙΟΛΑΣ), ΑΛΛΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΕΙ. ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΑΡΧΙΚΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟ;

H ΜΑΦΙΑ ΦΑΝΕΡΩΝΕΤΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ. ΜΙΑ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΜΕΣΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ.

ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ, Η ΜΟΝΗ ΣΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ. 

ΟΣΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙΣ, Ή ΘΑ ΣΕ ΛΙΩΣΟΥΝ Ή ΘΑ ΣΕ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ. 

ΤΕΡΜΑ! 

ΠΙΑΣΑΜΕ ΠΑΤΟ ΜΕ ΤΑ ΤΕΚΤΕΝΟΜΕΝΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ

ΑΚΟΥ ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ

ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ

 

ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ

https://www.aitherikigrafi.gr/ellanio-axiako

 ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΝΘΗΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ



ΠΗΓΗ: https://www.e-synews.gr/wp/2020/10/28/trapeza-tis-ellados-einai-entolodochos-ton-ellinon-ochi/

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α

ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.

Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.

Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.

Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.

Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.

Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:

1.0.  ΠΟΣΟ  ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ  ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ  ($  600.000.000.000)  ΔΟΛΑΡΙΩΝ

ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.

1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),

1.2.  Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.

2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.

2.1.  ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ  ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:

Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.

Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.

2.2.  ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:

  • Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με

ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ  ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ  ΛΑΟΣ .

2.3.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,

World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).

3.0.  ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ   ΤΗΣ   ΑΝΑΤΟΛΗΣ ,  ΕΝΑΝΤΙ  ΧΡΥΣΟΥ  ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ,  Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ   ΑΞΙΑΣ   ΠΕΝΤΕ  ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ

ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.

3.1.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.

( * )   ΑΡΤΕΜΗΣ    ΣΩΡΡΑΣ  , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β

ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:

Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!

Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ   ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0     Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου

2.0     Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,

3.0     Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

 1.0  Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:

1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:

1.2.1.     Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.

1.2.2.     Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.

1.2.3.      Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),

1.2.4.      Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.

1.2.5.      Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.

1.2.6.      Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών

  • εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.

1.2.7.      Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.

1.2.8.   Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.

 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:

https://www.e-synews.gr

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0

 

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0


Δεν υπάρχουν σχόλια