ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΤΙΜΩΡΙΑ
Φορολογική τιμωρία χωρίς τέλος για τους μισθωτούς!
Φορολογική τιμωρία χωρίς τέλος για τους μισθωτούς!
Η «Έκθεση Πισσαρίδη» (όπως καθιερώθηκε να ονομάζεται το «Σχέδιο Ανάπτυξης για την Ελληνική Οικονομία») δίνει έμφαση -ανάμεσα σε πολλά- και στον ανορθολογισμό της φορολογικής αντιμετώπισης των μισθωτών.
Αναφέρει : «Η βάση στη φορολογία εισοδήματος είναι περιορισμένη και επικεντρωμένη υπερβολικά στη μισθωτή εργασία… Η επιβάρυνση είναι υψηλότερη για τη μισθωτή εργασία από τη μη μισθωτή εργασία. Ενδεικτικά, μισθωτός που λαμβάνει καθαρό μισθό 1.000 ευρώ τον μήνα (δηλαδή 14.000 ευρώ ετησίως, καθώς δίνονται 14 μισθοί) κοστίζει περίπου 23.000 ευρώ ετησίως στον εργοδότη του.
Αν ο εργοδότης θέλει να δώσει καθαρή αύξηση στον εργαζόμενο 1.000 ευρώ ετησίως, αυτό θα του κοστίσει περίπου 2.000 ευρώ (με τα υπόλοιπα 1.000 ευρώ να πηγαίνουν στο κράτος). Μισθωτός που λαμβάνει καθαρό μισθό 2.500 ευρώ τον μήνα (δηλαδή 35.000 ευρώ ετησίως) κοστίζει 76.000 ευρώ ετησίως στον εργοδότη του και το κόστος του εργοδότη για καθαρή αύξηση 1.000 ευρώ στον εργαζόμενο είναι 3.000 ευρώ (με τις υπόλοιπες 2.000 ευρώ να πηγαίνουν στο κράτος)».
Ουσιαστικά η έκθεση δεν προσθέτει τίποτα στα ήδη γνωστά τοις πάσι. Το παρακάτω διάγραμμα της Έκθεσης δείχνει ξεκάθαρα την φορολογική διάκριση εις βάρος των μισθωτών.
Αυτό όμως που δεν φαίνεται στο διάγραμμα είναι ότι το 82% των εισοδημάτων που δηλώθηκαν πέρυσι στις φορολογικές δηλώσεις ήταν από μισθούς και συντάξεις. Οι υπόλοιποι στην Ελλάδα δηλώνουν περίπου πένητες.
Φορολογικά μερεμέτια που συντηρούν το λάθος οικοδόμημα
Η σημερινή κυβέρνηση είχε υποσχεθεί ελαφρύνσεις στη μεσαία τάξη. Ο ορισμός της μεσαίας τάξης είναι δύσκολος καθώς σε αυτήν ανήκουν σχεδόν όλοι: μισθωτοί, ελεύθεροι επαγγελματίες, αγρότες, επιχειρηματίες.
Η κυβέρνηση επέλεξε τη μείωση της φορολογίας όλων πλην μισθωτών, μειώνοντας τον φορολογικό συντελεστή στο 9% για εισοδήματα μέχρι 10.000 ευρώ. Όμως, με βάση τα τελευταία στοιχεία των φορολογικών δηλώσεων (στοιχεία ΑΑΔΕ για φορολογικό έτος 2018), το 93,7% -εκτός μισθωτών- δηλώνουν μέχρι 10.000 ευρώ (!) αποδεικνύοντας ότι οι φορολογικές δηλώσεις είναι -με εξαίρεση τους μισθωτούς- εντελώς ανακριβείς. Μόνο 12.095 συμπολίτες μας που δεν είναι μισθωτοί δηλώνουν πάνω από 50.000 ευρώ ετήσιο εισόδημα.
Ουσιαστικά ελαφρύνθηκαν όσοι είχαν φροντίσει να πάρουν φορολοαπαλλαγές από μόνοι τους. Κι όμως, η σημερινή κυβέρνηση έχει ψηφίσει αρκετούς φορολογικούς νόμους: θεσμοθετήθηκαν φορολογικά κίνητρα για όσους μεταφέρουν τη φορολογική κατοικία στην Ελλάδα (Ν.4646/2019), για ξένους συνταξιούχους (Ν.4714/2020), για family offices. Μέχρι και η φορολογία για ποδοσφαιριστές και μπασκετμπολίστες έπεσε στο 22% (Ν.4646/2019). Αλλά η φορολογία των μισθωτών παρέμεινε άδικη.
Σχεδόν όλα τα μέσα ενημέρωσης ενημερώνουν και με πίνακες την αναστολή για 1 χρόνο της εισφοράς αλληλεγγύης. Αναμφίβολα πρόκειται για ένα σωστό μέτρο, αλλά αν θυμάμαι καλά (έχουν περάσει και τόσα χρόνια), αυτός ο φόρος ήταν έκτακτος και θα έπρεπε να έχει καταργηθεί από το 2014· πέραν του ότι δεν αφορούσε μόνο τους μισθωτούς. Συνεπώς τα πανηγύρια είναι φάλτσα.
Οι μειώσεις φόρων δεν θα φέρνουν επαναπατρισμούς
Η κυβέρνηση ανακοίνωσε κίνητρα με στόχο την προσέλκυση αλλοδαπών φορολογούμενων στην Ελλάδα (με μείωση του φόρου κατά 50% για 7 χρόνια), αλλά ιδιαίτερη δημοσιότητα δόθηκε στον «επαναπατρισμό των νέων μας που έφυγαν κατά τη διάρκεια της κρίσης». Πρόκειται για λάθος μέτρο, το οποίο δημιουργεί αχρείαστες ανισότητες.
Ο επικεφαλής οικονομικός σύμβουλος του πρωθυπουργού κ. Πατέλης ανέφερε: «Τα οικονομικά κίνητρα δεν πρόκειται να είναι ποτέ από μόνα τους αυτό που θα πείσει κάποιον να γυρίσει στην πατρίδα του». Αν είναι σωστή η διαπίστωση (και πιστεύω ότι είναι), τότε ξεκινάμε ανάποδα.
Η υψηλή φορολογία δεν έδιωξε κανέναν εκτός χώρας. Όλες οι μελέτες (αλλά και οι μαρτυρίες όσων βρήκαν εργασιακή στέγη μεταναστεύοντας) εστιάζουν στην αδυναμία αξιοπρεπούς αξιοποίησης των προσόντων -ιδίως των νέων- στην Ελλάδα και στην έλλειψη αξιοκρατίας.
Ο κ. Πατέλης ανέφερε επίσης: «Τα φορολογικά κίνητρα για κάποιον που έρχεται από το εξωτερικό μόνο προσθέτουν στα φορολογικά έσοδα, δεν αφαιρούν». Όμως η κατηγοριοποίηση των φορολογουμένων ανάλογα με την πρότερη φορολογική τους κατοικία προσθέτει φορολογική ανισότητα.
Δύο εργαζόμενοι με τα ίδια προσόντα και για τον ίδιο μισθό θα φορολογούνται διαφορετικά.
Προφανώς η κυβέρνηση δεν έχει σκεφτεί?? ότι -εμμέσως- τιμωρούνται όσοι δεν δραπέτευσαν από τη χώρα κατά τη διάρκεια της κρίσης. Όταν δεν υπάρχει (φορολογική) δικαιοσύνη για όλους, δεν υπάρχει για κανέναν.
Ασφαλιστικές εισφορές-φόροι και η ντροπή των μπλοκάκηδων
Οι ασφαλιστικές εισφορές στην Ελλάδα είναι από τις υψηλότερες στην Ευρώπη. Σε μεγάλο βαθμό αποτελούν πρόσθετη φορολογία παρά ασφάλιση.
Η μείωση κατά 3 μονάδες (για εργαζόμενους και εργοδότες) είναι αναμφίβολα ένα θετικό μέτρο. Η κυβέρνηση όμως ξέχασε?? το σπουδαιότερο: η μηνιαία ανώτατη ασφαλιστική κλάση για τους μισθωτούς ανέρχεται σε 6.500 ευρώ, ενώ φρόντισε να δώσει κίνητρα μείωσης των εισφορών στους αυτοαπασχολούμενους, οι οποίοι πληρώνουν χαμηλότερες εισφορές.
Η διαφοροποίηση των ασφαλιστικών εισφορών έχει δημιουργήσει διάφορες παρενέργειες. Στην Ελλάδα έχει νομιμοποιηθεί μια κατηγορία εργαζομένων, οι «μπλοκάκηδες». Δεν αναφέρομαι σε διάφορες κατηγορίες εργαζομένων με εξαρτημένη εργασία όπως γιατροί, δικηγόροι ή μηχανικοί, οι οποίοι δηλώνονται ως ελεύθεροι επαγγελματίες (ντεμέκ, όπως λένε στη Βόρεια Ελλάδα), εκδίδοντας αποδείξεις σε 3 εργοδότες (συχνά εικονικές).
Αναφέρομαι στους χιλιάδες αόρατους-μισθωτούς, οι οποίοι δηλώνονται ως ελεύθεροι επαγγελματίες απεμπολώντας εργασιακά δικαιώματα, εξαναγκασμένοι σε «συμφωνίες» με τους εργοδότες τους, ώστε να εισφοροδιαφεύγουν για να «κοστίζουν» λιγότερο.
Στην «έκθεση Πισσαρίδη» προτείνεται: «(α) Εναρμόνιση των κλιμακίων φορολογίας εισοδήματος και ασφαλιστέων αποδοχών, ώστε να μην επιβαρύνονται τα εισοδήματα από εργασία, ταυτόχρονα με υψηλούς φορολογικούς συντελεστές και υψηλές ασφαλιστικές εισφορές. (β) Κατά το δυνατόν εξομοίωση και ενιαία φορολογική μεταχείριση των εισοδημάτων από διαφορετικές πηγές, ώστε να μην καταστρατηγείται και η έννοια της προοδευτικότητας της φορολογικής κλίμακας» (σελ. 104). Πρόκειται για σημαντικότατες παρατηρήσεις, που στοχεύουν στη θεραπεία όσων προαναφέρθηκαν.
(Παρένθεση: Θεωρώ εξαιρετική και την πρόταση για θέσπιση ειδικού θεσμού στο πρότυπο του Office for Tax Simplification του Ηνωμένου Βασιλείου. Αν ποτέ το καταφέρουμε, ίσως σταματήσει να ταλαιπωρείται όλη η οικονομία και οι άμοιροι λογιστές της χώρας από την κρατική γραφειοκρατία που ονειρεύεται φαραωνικές συνδέσεις τύπου my data και δελτία αποστολής με GPS).
Θα εφαρμοστεί η Έκθεση Πισσαρίδη;
Το μεγάλο ερώτημα είναι αν θα εφαρμοστούν οι υποδείξεις της Έκθεσης Πισσαρίδη. Το πολιτικό σύστημα της χώρας έχει μεγάλες ικανότητες να αναβάλλει ή να ακρωτηριάζει σωστές μελέτες. Συνεπώς είναι αμφίβολο αν θα υπάρξει διόρθωση της φορολογίας. Θα τεθεί το ερώτημα «αν καταργήσουμε τον τάδε φόρο, πού θα βρεθούν τα έσοδα;». Φυσικά αυτό είναι και η ουσία της πολιτικής. Όμως ανάπτυξη με μικρές επιχειρήσεις και υπερφορολόγηση της εργασίας δεν υπάρχει.
Η συντριπτική πλειοψηφία των μισθωτών (κυρίως του ιδιωτικού τομέα) είναι εξαρτημένοι από τον μισθό τους και δεν έχουν βίλα στο Μπάντεν Μπάντεν με μια Aston Martin να τους περιμένει. Η φορολογική επιδρομή στα εισοδήματά τους, ανήκοντας μάλιστα στη μειοψηφία εκείνων που τα δηλώνουν σωστά στην Ελλάδα, είναι μια διαρκής αδικία, που κάποτε πρέπει να αποκατασταθεί. Με χρήματα, όχι με μελέτες ή υποσχέσεις.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ:
ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΝ ΕΚΡΥΒΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΡΥΒΟΥΝ
Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΑΝΕΙΣΜΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΠΛΟΥΤΟ
ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΤΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΣΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ – ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ. – ΕΙΣΑΓΓ. ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ
Έλα να διοικήσεις Ε.ΣΥ.! Όλοι οι άλλοι απέτυχαν!: Αναγγελία της ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΠΗΓΗ: https://www.e-synews.gr/wp/2020/12/18/forologiki-timoria-choris-telos-toys-misthotoys/
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.
Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.
Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.
Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.
Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.
Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:
1.0. ΠΟΣΟ ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ($ 600.000.000.000) ΔΟΛΑΡΙΩΝ
ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.
1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),
1.2. Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.
2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.
2.1. ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:
Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.
2.2. ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:
- Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με
ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ .
2.3. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,
World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).
3.0. ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ , ΕΝΑΝΤΙ ΧΡΥΣΟΥ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ, Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΕΝΤΕ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ
ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.
3.1. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.
( * ) ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ
Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων
- ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0 Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών
- εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δεν επιτρέπονται νέα σχόλια.